Klacht NUgezond.com: Onterechte herinnering en zeer lange wachttijd

NvdM

Vandaag een herinnering ontvangen van een factuur welke nooit geleverd is aangezien ik direct na het proefpakket heb opgezegd en hiervan ook een bevestiging heb ontvangen. Ze dreigen direct met een incassobureau.

Telefonisch zijn ze zeer slecht bereikbaar, ruim 30 minuten in de wacht á 0,15 cpm, en dat voor een fout die zij gemaakt hebben!
Ook wisselen het aantal gesprekken voor u, dit springt van 5 naar 4 naar 3 en dan weer terug naar 5 om vervolgens 20 minuten lamg te horen krijgen dat er nog 1 gesprek voor u is.

Per direct een schriftelijke bevestiging dat de factuur is komen te vervallen plus de afspraak dat dit bedrijf in de toekomst op geen enkele mogelijke wijze nog contact opneemt.

NvdM
    Telefonisch contact gezocht, het verhaal werd afgedaan met ' het was een fout in het systeem, u kunt de rekening verscheuren'. Op mijn verzoek of dit schriftelijk bevestigd kon worden kwam in eerste instantie een negatief antwoord, het was niet nodig. Na enig aandringen toch geregeld, maar toen bleek dat de medewerker a) mijn gegevens helemaal niet voor zich had, en b) het emailadres niet juist was. Kortom, nog steeds een zooitje daar!

NvdM

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?