Klacht NUgezond.com: opgezegd en toch factuur

Arlette

gebeld door iemand of ik vitamine wilde. echter na het ontvangen gelijk opgezegd.(dit was op 9 januari 2014 jl). Dit is ook bevestigd via de mail. Nu ontvang ik een factuur van 53,85 voor iets wat ik niet heb ontvangen. ik had tenslotte ook al opgezegd. Er wordt gedreigd. Nu ook een brief ontvangen van gerechtsdeurwaarder dat ik bedrag moet betalen met incasso kosten. ********** zijn het. Telefonisch niet te bereiken. Open van 0900 tot 1700 maar als je om 0900 belt zijn ze gesloten en om 1600 te druk. Ik ga ditr bedrag dus echt niet betalen.

A

mij uit hun bestand halen zodat ik van dit gezeik af ben

NUgezond.com
    Geachte mevrouw Breedeveld,Ondertussen hebben wij contact gehad en is uw dossier ook bij MK Business gesloten. Door een fout in ons systeem heeft u deze onterechte herinneringen ontvangen. Deze fout is inmiddels herstelt en mag u uiteraard de herinneringen beschouwen als zijnde niet verzonden.
    Om u tegemoet te komen in deze situatie bieden wij u een maand gratis Omega 3 capsules aan. Wij zullen deze zo spoedig mogelijk naar u toe zenden. Tevens beschouwen wij deze klacht als reeds opgelost.Met vriendelijke groeten,Klantenservice Nugezond.com

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?