Klacht NUgezond.com: rekening na schriftelijk afmelden

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 46474
Gebruiker
Thomas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik krijg steeds weer een rekening van Nugezond.com. Een tijd terug heb ik mij afgemeld. Zowel schriftelijk als per mail.

De oplossing

Geen rekening meer

2 reacties

  1. Auteur
    NUgezond.com
    Datum
    Geachte heer,u schrijft dat u "zowel schriftelijk als per mail" heeft opgezegd. Wanneer u bedoelt dat u de (1e) kwartaalzending zonder enig begeleidend schrijven aan ons heeft geretourneerd, dan klopt dat. Van enig e-mailverkeer is ons verder niets bekend.We hebben uw retourzending van de 1e kwartaalzending opgevat als een annulering. Aangezien u telefonisch een overeenkomst voor 4 maanden bent aangegaan, dient u het nu aan ons geretourneerde kwartaal te voldoen; dat is ook de reden dat u aanmaningen ontvangt. Immers, u heeft geen gebruik gemaakt, voor zover ons bekend, van de mogelijkheid om binnen 21 dagen na ontvangst van de eerste zending op te zeggen, waarna, zoals telefonisch met u is afgesproken, de kwartaalzending zou volgen.Wij zijn bovendien in het bezit van een opname van dat deel van het gesprek waarin de gemaakte afspraken zijn
    vastgelegd. Het is ons dan ook niet duidelijk waarom u deze klacht plaatst.Wij zijn van mening dat u een bedrag van € 2,95 (voor de eerste verpakking) plus € 53,85 (voor de volgende 3 verpakkingen) aan ons verschuldigd bent. Mocht u hier na het lezen van dit bericht toch nog anders over denken, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen (0900-7770015 of info@nugezond.com) onder vermelding van "Klachtenkompas 46474").
  2. Auteur
    Thomas
    Datum
    Ten eerste had ik niet eens de kans om binnen 21 dagen op te zeggen. Een week na de overeenkomst is mij al de voorraad voor kwartaal toegestuurd. Kort daarop ook een rekening van 56euro. Deze heb ik betaald!!!!! Later kwam een nieuwe zending (2de kwartaal?). Voor die tijd heb ik dus zowel schriftelijk als per email opgezegd. Ik ga die rekening dus niet betalen. Heb 10x geprobeerd jullie aan de telefoon te krijgen. Alleen maar de wacht gestaan zodat jullie daar ook nog eens geld voor vangen.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Thomas
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry