Klacht NUgezond.com: te late bezorging en geen contact mogelijk met NuGezond.com

Klachtnummer
# 265990
Gebruiker
Milène
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8 juni heb ik mijn bestelling geplaatst en betaald bij NuGezond.com en het is inmiddels 3 weken later. Het betaalde bedrag betreft nagenoeg 150 Euro en ik heb ook tot op heden niets ontvangen. Vorig jaar( ook in juni) werd alles snel afgehandeld via NuGezond.com.
Mijn verzoek is het bedrag terug te storten svp op mijn rekening want ik heb het product nodig en het duurt veel te lang zo.

De oplossing

terugboeken bedrag svp

0 reacties

Ook een klacht indienen over NUgezond.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen