Opgelost door NuHip.nl: Fiets gekocht, NuHip.nl geeft aan verkeerde prijs gepubliceerd te hebben.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 28066
Gebruiker
J. Vervoort
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Recent kocht ik via NuHip.nl een fiets voor EUR 260. Enkele uren nadat ik de fiets kocht, ontving ik een email met de melding dat de fiets foutief geprijsd was. Ik kon de fiets tegen EUR 440 kopen of ik kon mijn geld terug krijgen en een tegoedbon van EUR 25. Ik heb aangegeven dat ik niet akkoord ging met dit voorstel, heb gevraagd of ze de mogelijkheden nog eens wilde overdenken en dat het netjes zou zijn als de fiets alsnog geleverd werd. Na twee dagen geen reactie heb ik opnieuw gereageerd per mail. Deze keer gaf ik aan dat de prijs binnen de kaders viel en dat de actie al 10 uur lang zichtbaar was met deze prijs. NuHip.nl reageert dat zij ten alle tijden het recht heeft om een bestelling ongedaan te maken en dat ik mijn geld retour krijg. Tenslotte heb ik nog een mail gestuurd waarop ik aangeef dat NuHip.nl onzorgvuldig en niet serieus met mijn klacht omgaat. Nogmaals de vraag gesteld of ze willen nadenken over andere mogelijkheden om tot een oplossing te komen.

De oplossing

Ik zou graag willen dat NuHip.nl met een ander voorstel komt. Er zit een aanzienlijk verschil tussen de door mij betaalde EUR 260 en het voorstel van NuHip.nl van EUR 440. Ik ben best bereid om wat meer te betalen, maar dit moet wel redelijk zijn. Initiatief vanuit NuHip.nl zou welkom zijn.

1 reactie

  1. Auteur
    NuHip.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer J. Vervoort,Wij hebben sinds 20 januari van dit jaar de webshop overgenomen.
    Wij wisten niets van deze klacht en zullen dit dan ook met de vorige eigenaresse bespreken en dat zij contact met u opneemt.Met vriendelijke groet,Larry Verschuur

Uiteindelijke oplossing

Auteur
J. Vervoort
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over NuHip.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen