Klacht Nuhr: Miscommunicatie met Nurh medewerker

Omar el khadiri

Ik had een vlucht voor mijn zus gereserveerd bij Otla/Nuhr. Deze vlucht was gepland voor op 31 oktober om 6 uur met de maatschappij Arabia. 2 dagen voor deze vlucht is er contact met mij opgenomen door een medewerkster van Nuhr. Zij heeft mij verteld dat er een tijdswijziging is plaatsgevonden. De vlucht zou in plaats van 6 uur om 7 uur vertrekken. Mijn zus is op basis van deze gegevens naar de Airport vertrokken, eenmaal aangekomen bij de incheckbalie van Arabia is er haar duidelijk gemaakt dat er helemaal geen tijdsweizegging is met de maatschappij haar vlucht. Helaas kon ik niet direct contact opnemen met Nuhr om te vragen wat er gaande is omdat, ze pas om 8 uur bereikbaar zijn. Om 8 uur direct nam ik contact op met Nuhr, die mij heeft verteld dat de reservering inderdaad is gewijzigd en dat de vlucht met Transavia is in plaats van Arabia. Deze informatie heb ik jammer genoeg niet eerder verkregen zodat de mijn zus rekening mee kon houden.

Ik heb een een alternatieve vlucht moeten boeken wat jammer genoeg niet al te goedkoop is, daarom wil ik dat Nuhr mij schadeloos moet stellen aangezien de fout niet bij mij noch bij mijn zus ligt maar aan de nalatigheid van Nuhr.