Klacht Nuhr: Oplichterij NUHR

Karim

Gisterenavond heb ik omstreeks 22.35 uur, geboekt bij NUHR reizen. Ik kreeg geen bevestiging via de mail. Bij navraag bleek dat mijn betaling omstreeks 23.46 uur, binnen is gekomen en dat dat er toen en een betalingsverschil van 50 euro is ontstaan. Maar wij zijn als paar uur verder want het bedrag is aanzienlijk geworden. Hier moest een collega over oordelen en deze was niet bereikbaar.

Ik wilde mijn geld terug, maar dat kan tot max. 6 weken duren.

NUHR maakt naar mijn mening misbruik van de situatie. Zij zien dat ik vanuit Marokko terug moet komen en weten dat de tickets op dit moment duur zijn.

Mijn vraag is;
kunnen zij dit maken zonder consequenties?
Bij wie kan ik mijn beklag neerleggen?

vervolgstappen en consequenties.

Nuhr

Naar aanleiding van genoemde “klacht” wensen wij vooreerst onze verontwaardiging uit te spreken over de titel die onze klant gebruikt om zijn opmerkingen uit te drukken. Wij hebben het volste begrip dat een probleem of onenigheid wordt aangekaart, maar er werd/wordt geen enkel schriftelijke melding gemaakt bij ons bedrijf. Er blijkt enkel telefonisch contact geweest te zijn, en meteen wordt op dit medium een term als “oplichterij” gebruikt.

Betreffende de inhoud van de opmerkingen van de klager, kunnen wij meedelen – zoals vermeld in de Algemene Voorwaarden dat de bezoeker aanvaardt bij het boeken - dat de website Nuhr.nl een online reisagent is die op naam van de reiziger boekingen kan maken voor vliegtickets en/of hotelovernachtingen en/of huurauto’s en/of zakenreizen en/of vakanties. Nuhr.nl is zelf uitdrukkelijk geen partij bij de uiteindelijke overeenkomst van opdracht. Nuhr.nl treedt niet op als reisorganisator/touroperator.
    De (opdracht) bevestiging zal in het algemeen direct aan de opdrachtgever kunnen worden ge-e-maild, in welk geval deze bevestiging geldt als bewijs voor de in de bevestiging omschreven overeenkomst. In het geval de opdrachtbevestiging niet onmiddellijk kan worden gemaild zal deze door Nuhr.nl worden nagezonden. De opdrachtgever kan binnen twee werkdagen na ontvangst reclameren, bij gebreke waarvan de bevestiging geldt als bewijs voor het bestaan en inhoud van de overeenkomst. Een en ander laat onverlet de mogelijkheid door de opdrachtgever om tegenbewijs te leveren
    De prijzen en voorwaarden worden getoond zoals deze door de leverancier van de diensten wordt aangeleverd op het ogenblik van de boeking. Mochten er tussen het ogenblik van het opvragen van de boeking en de definitieve boeking een prijsverschil opdagen, omdat er geen plaats meer beschikbaar is in de gevraagde klasse – deze kan net op dat ogenblik verkocht zijn aan een andere klant via om het even welke andere boekingstool – zal dit verschil betaald diene
    Karim
    Geachte heer / mevrouw,

Ik had helaas geen andere term voor dit voorval kunnen bedenken. Hoe gevoelig het ook is. U heeft binnen een uur de prijs opgeschroefd hoewel op mijn bankgegevens stond vemeld dat het meteen was afgeschreven. De volgende hoor ik dat het bedrag is opgelopen en dat er een verschil is ontstaan en dat deze meer is dan 50 Euro. Ik sprak toen mijn ongenoegen uit over de werkwijze, maar de desbetreffende medewerker kon hier nikaan doen. Uiteindelijk 50 Euro betaald.

Ook een klacht indienen over Nuhr?