Klacht Nuhr: vergoeding ontvangen voor de annulering en gemaakte kosten

Klachtnummer
# 287125
Gebruiker
lmassous
Datum
0 reacties

Details

De klacht

mijn reis met Resnr : RFU2DA van Nador naar Amsterdam is op 09/08/2017 verplaatst van 10 Aug 2017 naar 15 Aug 2017 en vervolgens op 14/08/2017 werd mijn reis van 15 Aug 2017 wederom verplaatst naar 18 Aug 2017.hierdoor hebben we extra kosten moeten maken. herhaaldelijk mails gestuurd tot op heden geen antwoord.

De oplossing

de vastgestelde vergoeding en de extra gemaakte kosten te vergoeden zo snel mogelijk.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nuhr?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen