Opgelost door Nuindereclame: Graag geld terug voor schoenen die ik retour heb gestuurd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 444176
Gebruiker
Ezelsbrug#123
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Schoenen binnen gekregen,2 maten te groot,retour gezonden,kontakt opgenomen via mail,telefonisch kan niet €7,95 verzendkosten betaald
Mailkontakt is gestopt
Heb mijn bestelno.doorgegeven mijn track en tracé no
Graag zou ik het netjes afgehandeld zien

De oplossing

Graag netjes afhandelen

3 reacties

  1. Auteur
    Nuindereclame
    Datum
    1) u heeft gisteren een mail gestuurd. Geef ons aub de tijd om te reageren.
    2) uw pakket is niet bij ons aangekomen, dus vragen wij om het verzendbewijs van PostNL zodat wij kunnen zien waar het is.
    Waarom voelt u zich dan opgelicht?
  2. Auteur
    Nuindereclame
    Datum
    Na lang zoeken hebben wij het gevonden: u heeft het verstuurd op naam van Roes. Niet Raes. Dat is lastig zoeken. Uw betaling wordt binnenkort teruggestuurd.
  3. Auteur
    Ezelsbrug#123
    Datum
    Ik wacht nog steeds

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ezelsbrug#123
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik heb mijn geld terug gekregen
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Nuindereclame?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen