Klacht Nuindereclame: Krijg mijn geld niet terug

Hagenees#65

Pakketje van zo genaamde dure jas terug gestuurd op 19 dec. 20 dec daar aangekomen en nog steeds mijn geld niet terug. Steeds gebeld en ja de feestdagen en ja iDeal is langzaam en nu gisteren van ja we hebben het al lang terug gestort,
Vanaf 20 nov elke dag mijn rek bekeken maar nog steeds niks.
Gisteren gooide ze haak er op. Schande dit bedrijf.

Mijn geld terug geven en niet met een verhaal komen feestdagen, iDeal en het duurt 4 weken en nu opeens van al lang terug gestort. Bewijs het maar nuindereklame

Nuindereclame
    Wij hebben u er al meerdere malen op geattendeerd dat wat u schrijft onmogelijk is. U heeft op 19 december de jas teruggestuurd maar wilt vanaf 20 november (een hele maand eerder) uw geld terug. Dat kan niet. Maar u gaat maar door. Wij hebben u netjes uitgelegd dat er een kleine vertraging is (door de ontzettend drukke feestdagen) met terugbetalen, maar u blijft maar schreeuwen en beschuldigen. Volgens de wet zijn wij nu nog niet eens 2 weken over tijd met de terugbetaling, die inmiddels ook al verricht is.
    En ja, wanneer u schreeuwt en scheldt hangen wij op.

Dit is overigens de laatste keer dat wij antwoorden.

Hans
    Klantenservice

Hagenees#65
Bericht gehad nu opeens is het geld niet terug gestort rarara. En ja u heeft gelijk het is vanaf 20 dec maar ook dan bent u al te laat. Inderdaad in nov besteld dec terug gestuurd en nog steeds geen geld. Feestdagen de schuld, dan iDeal en nu het is al lang terug gestort. Steeds een ander verhaal

Ook een klacht indienen over Nuindereclame?