Klacht Nuis: onterechte nota

Klachtnummer
# 94672
Gebruiker
riposte
Datum
0 reacties

Details

De klacht

onterechte factuur, na aansluiten wasmachine

Vrijwel direct na het aansluiten van de nieuwe wasmachine is de trekschakelaar van mijn was/droog combinatie kapot gegaan. De trekschakelaar functioneerde prima voordat de wasmachine aangesloten werd en is dus naar mening kapot gegaan na het aansluiten van de wasmachine. Er mij niet gemeld dat ik hier een rekening voor zou krijgen en nu krijg ik ineens een rekening van 101,49 en vind het niet terecht dat ik deze moet betalen.

De oplossing

kwijtschelding onterechte nota

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nuis hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nuis?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen