Opgelost door NUK.nl: Opgelicht door nep shop. Weg geld en geen goederen.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 416266
Gebruiker
TravelJanet
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 6 Januari heb ik een bestelling geplaatst. Deze zou de volgende dag geleverd worden. Helaas heb ik het pakket tot op heden nog niet ontvangen (13-1). Ik heb meerder malen gebeld met het nummer op de website. Hier word door een automatisch bericht gezegd dat ze in gesprek zijn en daarna word er opgehangen. Er word ook niet gereageerd op mijn mail.

Via het KVK nummer zag ik dat het bedrijf op de naam van EliteSwitch E-commerce B.V. staat. Als je hier op googled kom je oa op de site van Kassa. Hier las ik een klacht over een Bibi spenen shop. Blijkbaar heeft dit bedrijf meerdere shops die niet leveren. Ik heb daarom ook sterk het vermoeden dat EliteSwitch E-commerce B.V. nep shops aanmaakt om zo mensen te bedonderen. Ik zal dan ook aangifte doen voor oplichting door dit bedrijf.

De oplossing

Voordat ik aangifte doe geef ik u 5 werkdagen de tijd om mijn geld terug te storten en contact met mij op te nemen. Ik denk dat dit heel schappelijk is.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat NUK.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
TravelJanet
Datum
Uiteindelijke oplossing
Een dag nadat ik de klacht geplaatst heb is m’n bestelling alsnog verzonden. Ik heb hem in goede orde ontvangen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over NUK.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen