Klacht NUMBER1 VOETBALREIZEN: Voetbalreizen nr 1 weigert het volledig betaalde bedrag 538,00 EUR terug te storten

kOTSBEU03

De Voetbalreis 11/04 tem 13/04/2020, Juventus-AC MILAN : ticket match en verblijf hotel ter waarde van 538,00 EUR werd betaald aan Number1-Voetbalreizen : ordernr. : 2019-92073-102185.
Wegens Corona crisis werd reis afgelast.
Ondanks verschillende verzoeken om de volledige som terug te storten, wordt dit keer op keer geweigerd door Voetbalreizen nr. 1 en worden voorstellen gedaan waarmee wij niet akkoord kunnen gaan. Aangezien het event een momentopname is en sowieso niet kan doorgaan hadden wij graag de integrale som teruggestort gekregen.
Dank u

Voetbalreizen nr1 dient het ontvangen bedrag van 538,00 EUR terug te storten.

kOTSBEU03
    Op verdere communicatie, wordt er zelfs niet gereageerd, zelfs niet na een reminder.
    kOTSBEU03
    Er is nog geen overeenkomst bekomen. Contact loopt steeds stroever. Op meerdere mails antwoorden ze zelfs niet meer.
    NUMBER1 VOETBALREIZEN
    Beste mevrouw Vyvey,

Wij hebben u reeds op 3 april al een (wettelijk goedgekeurd) voorstel gestuurd. We hebben u alle informatie toegestuurd omtrent de door de overheden goedgekeurde Corona-Vouchers. Hiermee ging u ten onrechte niet akkoord.

We betreuren deze onterechte klacht en krijgen sterk het gevoel dat u deze website gebruikt om u geld toch terug te krijgen en ons hiermee te chanteren.

Ook een klacht indienen over NUMBER1 VOETBALREIZEN?