Klacht Nuna: Ondanks dure en goed geteste kinderwagen waardeloze klantenservice van Nuna

Issum

Kinderwagen Nuna Ivvi 1 maand na verlopen garantietermijn defect geraakt op een scharnier wat essentieel is voor de werking van de kinderwagen.
Kinderwagen is ter beoordeling bij Nuna geweest. Hun conclusie is dat men aan de banden kan zien dat de kinderwagen blijkbaar ruw gebruikt zou zijn geweest. Nu zijn wij actieve mensen en lopen ook vaak over onverhard en gravel, dus wij leven de 'actieve leefstijl' zoals nuna op haar website onderstreept. Dus men wilde geen garantie, laat staan coulance geven. Hun enige reactie was 'koop maar een nieuw onderstel'. (a 350 euro). Ik vroeg of het onderdeel wat ik inmiddels los had gehaald en waarin netjes een typenummer staat los te leveren was. Het antwoord is 'nee, want het is geen slijtage-onderdeel'.... Maar als het geen slijtage onderdeel is, dan is het toch ook niet normaal dat 1 maand na het verlopen van de garantie het onderdeel reeds kapot is? Geen reactie...
Op vele manieren contact proberen te zoeken met deze firma, geven niet thuis. enige reacite is.. geen garantie, koop maar een nieuw frame.

Het wrange is dat we deze kinderwagen hebben gekocht na het lezen van de goede testen op CB. Het was een flinke investering, maar als'ie 2 kinderen mee zou gaan, is het te overzien. Ook omdat'ie altijd goed getest is, zit er dan wellicht nog een goede restwaarde op. Maar nu de 2e in de pijplijn zit en de kinderwagen de 1 net niet eens overleefd heeft, moet ik nu een flinke investering doen waarbij ik niet eens de zekerheid heb dat het lang genoeg mee gaat.

Gewoon los onderdeel YWT-R T3005 aan mij leveren dan maak ik de kinderwagen zelf wel.

Wij vinden dat Nuna hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nuna?