Opgelost door NUON: 1 huis : 2 energie leveranciers?

Mitchell

Hoi.. names mijn vader (die mij ter hulp vroeg)
Het verhaal.. mijn vader woont meer dan 27 jaar in zijn huurwoning ter utrecht
en is al 27jaar lang trouwe klant bij Eneco (stroom/gas)
Eind 2012 wordt hij verzocht in een tijdelijke woning te gaan wonen invb met renovatie aan zijn woon adres.. de komende 3/4 maanden
terug in zijn eigen woning.. krijgt hij post van de nuon
geadresserd aan : M.C van den berg.. hij kent deze persoon niet dus Retour afzender
In december vind hij een brief kaart: aan v/d berg van nuon met het woord 'afsluiting'
-indien men het wenst te voorkomen, neem dan contact met incasseerder binner 24u
Hij heeft vervolgens gebeld Nuon customer care en zijn verhaal verteld
het blijft een poos still... dan anno 2014 komen de facturen weer..
Ik heb deze geopend er staat : start gerechtelijke procedure en dat MC een schuld heeft van +-2000 euro

Bijdeze een verzoek.. voor hulp

Update
Vandaag toonde mijn vader, zijn jaarafschrift/eind-nota van eneco

Bos bloemen.. en oplossing voor het probleem (natuurlijk)

NUON
    Goedemiddag meneer Van der Kraats,We hebben uw bericht vandaag in behandeling genomen. Het is heel belangrijk dat u per direct belt met de leverancier van uw keuze om uw vader met spoed aan te melden op uw vaders naam voor het juiste adres. Wij hebben een aanmelding bedoelt voor Vlierboomstraat 45 in DEN HAAG aangemeld voor Vlierboomstraat 45 in UTRECHT. Het adres heeft gezorgd voor een verwarring.
    Mevrouw Van den Bergh is inmiddels op de hoogte. U kunt er op rekenen dat wij dit met prioriteit intern oppakken.
    Met vriendelijke groeten,
    Pauline Jaspars
    Nuon Webcare
    hoi,
    Hartelijk dank voor uw reply/mail
    ik heb de reply laten zien aan mijn vader (w v/d kraats)
    Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw reactie
    Bij deze een verzoek voor een 'bevestigings brief' over de stand van zaken (per post/als bewijs/en voor de administratie)
    Mijn vader wenst voor eneco, dus die wordt maandag gebeld
    Met vriendelijke groet, michelIn afwachting van reactie eneco.. en de bloemen..hou ik deze klacht open
    Mitchell
    Mijn vader heeft eneco gebeld.. zijn verhaal vertelt
    Hierop wert hij verzocht de nuon te bellen voor een 'heran' procedure?
    De Nuon medewerker kende deze echter niet.. hierop verloor mijn vader zijn geduld.. (gestressed belde hij me)
    Hierop heb ik mijn vader als nieuwe klant aangemeld via site eneco
    -mijn vader heeft een bloemtje en excuus brief wel verdiend
    Met vriendelijke groet michel
    Goedenavond meneer Kraats,
    Wat vervelend dat onze medewerker niet gelijk begreep waarvoor uw vader belde. Dat is zeker jammer in deze kwestie. Uw vader ontvangt binnenkort een kleine attentie van ons. Het ervaren ongemak is hiermee niet vereffend, we hopen dat uw vader een beter gevoel overhoudt aan Nuon als leverancier.Per post ontvangt uw vader een brief van ons met de uitleg over de gang van zaken tot dusver en vanaf nu. Het hele proces gaat gepaard met veel post. Hiervoor bieden wij onze excuses aan.Met vriendelijke groeten,
    Pauline
    Nuon Webcare
    Hoi,
    Gisteren kreeg mijn vader een prachtige bosbloemen..
    -dank je
    Vandaag kreeg mijn vader weer post voor M.C van de berg
    Van Cannock Chase -ik heb deze ge-opend
    Er staat :
    Ondanks de herinneringen en aanmaning van N.V NUON energy
    Enz enz... begin gerechtelijke procedure..incasseerder bezoekt u thuis..
    Kan nuon a.u.b deze incasseerder bellen en updaten over degang van zaken..
    NUON
    Hallo meneer Kraats, zoals we al benoemden in onze e-mail kunt u nog post ontvangen, dit is precies wat we bedoelden. Dit is inherent aan het proces. Nogmaals, u kunt deze post als niet verstuurd beschouwen. En voor wat betreft de bloemen, graag gedaan! Met vriendelijke groeten, Pauline, Nuon Webcare
    Mitchell
    De afhandeling was netjes en snel (via deze site)
    Dankje Pauline-de tel/service/help desk kan beter, voor zowel nuon als eneco