Klacht NUON: afhandeling jaarafrekening

Klachtnummer
# 45848
Gebruiker
Bacher
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In 2011 hebben wij een extreme jaarafrekening gehad van ruim 5000 euro . Na telefoontjes , mails meterijkingen etc en gesprekken klantenkamer . Hebben wij nu half december eindelijk te horen gekregen dat Liander een herberekening heeft gemaakt en heeft ook NUON toe gegeven dat er fouten zijn gemaakt in hun berekeningen . Tot onze grote verbazing dachten we nu eindelijk verlost te zijn van alle aanmaningen incasso's etc maar het is nog steeds niet geregeld bij de NUON . Terwijl we alle mails en brieven hierover wel binnen hebben . Zou allemaal met spoed verwerkt worden . Gelukkig hebben we nu al een andere energieleverancier . iedereen beloofd terug te bellen maar doet het niet . Ik ben het echt zo zat . Dit heeft al zo veel energie stress en tijd en advocaatkosten en telefoonkosten gekost . Hoe komt hier een eind aan en krijgen we eindelijk rust in deze kwestie want dit heeft al veel slapeloze nachten , bloed zweet en tranen gekost .

De oplossing

compensatie en streep onder deze rekening en afsluiten met de NUON zodat we eindelijk rust krijgen hierin . Heeft al zo veel geld en tijd en energie en slapeloze nachten gekost . We zijn ten einde raad hierin .

4 reacties

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Bach,
    Wij hebben zojuist telefonisch contact met u gehad over de kwestie. U hebt concreet gevraagd om een correctie van uw verbruik. We hebben u laten weten deze correctie zo snel mogelijk voor u te maken. Bedankt voor uw tijd, moeite en het wederzijdse respectvolle gesprek, ondanks uw boosheid.
    Met vriendelijke groeten, Nuon Webcare, Pauline Jaspars
  2. Auteur
    Bacher
    Datum
    Gistermiddag belde ook de klantenkamer nog terug . Balletje wordt nog steeds heen en weer geschoven tussen leander en NUON maar wij mogen nu rustig af wachten. Heel vervelend zoals het allemaal gelopen is . snappen mijn frustraties . Zouden geen incasso's meer krijgen . Zou echt naar passende oplossing gezocht worden nu . in afwachtende houding nu ....
  3. Auteur
    Bacher
    Datum
    Wij blijven in afwachtende hoopvolle fase. Nuon heeft gebeld naar ons maar blijven aangeven van Leander nog niets ontvangen te hebben ...... Wordt vervolgd .
  4. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag mevrouw Bach, Bedankt voor uw bovenstaande reacties. We hebben inmiddels de beloofde creditfactuur gemaakt. U hebt aangegeven deze nog te willen bestuderen en dat begrijpen we heel goed. U hebt daarnaast nog een vraag bij ons neergelegd. Hierover wordt u begin februari teruggebeld, dat hebben we met u afgesproken.Bedankt voor uw geduld tot zover,Met vriendelijke groeten,Pauline
    Nuon Webcare