Opgelost door NUON: Afrekening bij overstappen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46862
Gebruiker
aee
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Afgelopen oktober heb ik een jaarfactuur gehad waarbij E330 bij betaald moest worden. De maandtermijn ging daarmee van E145 naar E169. Nu ben ik per 1-1 overgestapt van energie leverancier en krijg nu weer een afrekening waarbij de kosten van september tot december op bijna E700 worden doorgezet. Daarbij een boete van E150 (deze wordt door de volgende partij betaald). Ik heb mn maandtermijnen netjes voldaan, dus snap niet hoe ze bij zo'n belachelijk bedrag komen in 3 maanden tijd. Wanneer je probeert t bellen krijg je een bandje met de tekst dat t zo druk is!!

De oplossing

Herziene factuur met reeële kosten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NUON is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    aee
    Datum
    Ik heb zelf verkeerd gekeken op de afrekening. De klacht was dus niet terecht

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aee
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy