Klacht Vattenfall: Colportatie (aan de deur verkoop)

Darius

September 2016: Een colporteur van Nuon raadt mij een contract aan dat 174 euro per maand gaat kosten. En verdraaid, aan het eind van dat jaar krijg ik zelfs 30 euro retour.

Toch weer overgestapt op leverancier waarbij dat een tikje goedkoper kon.

April 2018: Colporteur ging daar flink onderdoor met een contract van slechts 147 euro (!) per maand. Jaarafrekening van 250 euro maar dat is, over 'n heel jaar genomen, nog net te overzien.

November 2019: Jaarafrekening opnieuw 250 euro... en een maandbedrag dat met VIJFTIG euro verhoogd wordt.

Ik zit in de bijstand en ik heb geen idee hoe ik dit op oet gaan hoesten.

Nix, klaar mee. Overgestapt naar ander bedrijf. Dezelfde kosten maar wel eerlijke voorlichting.

NUON
    Beste heer/mevrouw Prent,

Bedankt voor het delen van uw bezwaar. Wat jammer om te lezen dat we hierdoor afscheid van u moeten nemen als klant. Het nieuwe termijnbedrag wat wij berekenen is slechts een voorstel. Wij proberen er hiermee zo goed mogelijk voor te zorgen dat uw bedrag aansluit op uw verbruik. Als u het niet eens bent met het bedrag, mag u dat altijd zelf aanpassen via uw persoonlijke account of ons vragen om dat te doen. Ik hoop van harte dat we u in de toekomst weer welkom mogen heten.

Tyas

Ook een klacht indienen over Vattenfall?