Klacht NUON: een persoon die antwoord op mijn vragen geeft en wel heel spoedig en dan die en perzoon als gespreks

Zakelijke relatie E.J.E. Formaat

dit bedrijf wil mij graag terug hebben als klant.ik heb echter al 5x een mail gestuurs en iedere keer komt er een antwoord terug van een ander persoon.de een weet gewoon niet wat de ander daar doet.zeer chaotisch bedrijf.en resactie duren wel 5 werkdagen!

zie boven

Beste heer Evers,

Ik zie dat u vandaag ook telefonisch met mijn collega heeft gesproken hierover. Wij werken niet met één contactpersoon, alle collega's kunnen u even goed helpen namelijk. Wij bieden e-mail contact niet meer actief aan omdat wij u via andere wegen sneller kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Jeppe
    Zakelijke relatie E.J.E. Formaat
    dan ben ik benieuwd wat u nu gaat doen of moet ik weer 5 werkdagen wachten op antwoord?ik word nl van het kastje naar de muur gestuurd en ben echt een hele grote afnemer!
    Hallo meneer Evers,
    In de klantcontacten lees ik terug dat u graag 1 contactpersoon wil bij het informeren over en afsluiten van een eventueel contract. Dat is helaas niet mogelijk. U hebt aangegeven dat u daar niet blij mee bent. Kunt u aangeven wat ik binnen de opties die er wél zijn, nu nog voor u mag doen?

Hallo meneer Evers,

U kunt tussen 8.00 en 15.00 zelf telefonisch contact met ons opnemen.

In onze email geven we dit aan;
    'een aanbod op maat VastePrijsEnergie 3 jaar met 20% korting op het tarief van stroom en het tarief gas.
    De teruglevering is hier niet in opgenomen.'

U geeft aan:
    1. u zegt stroom en gas op bij innova? Wanneer u en ik een contract afsluiten, wordt de vorige leverancier daarvan op de hoogte gesteld. Dat gebeurt soms pas een paar dagen vóór de overstap of zelfs pas op de dag van de overstap.

2. ik betaal geen opzegkosten? Dat kan ik niet inzien. Het is aan u om na te vragen wat de boete is, als die er al is, als u opzegt. U bent daarvoor verantwoordelijk.
    3. wat betaal ik nu per kWh en kub voor resp gas en stroom in uw aanbod? Dat is per aanbod verschillend, ik stuur u graag een overzicht waarin dit helemaal transparant is.
    4. mag ik mijn termijn nota hoger hebben dan u voorsteld? U kunt uw termijnbedrag zelf aanpassen. Hoger is nooit een probleem, voor een lager termijnbedrag geldt wel een minimumbedrag.

Concreet is mijn vraag; gaat uw voorkeur uit naar een 1, 3 of 5 jarig contract en speelt duurzaamheid voor u een rol in uw keuze? Zodra ik uw voorkeur ontvang, maak ik een voorstel.
    Via onze website kunt u ook instappen op een leuke actie;

Meneer Evers,
    Dat is niet de juiste conclusie. Ik nam aan dat de opzegkosten waar u over spreekt, die van een andere leverancier waren. Dat is niet juist. Sorry voor die verwarring. Op onze eindafrekening brengen we u € 130,09 boete in rekening, de rest is verbruik.

NUON
    Meneer Evers, ik heb voor mijn vorige reactie gekeken op de eindafrekening van 2018. Deze gegevens zijn nu niet meer van toepassing natuurlijk, dat gaf veel verwarring.

Wilt u aangeven wat ik op dit moment wel voor u kan doen?

Hallo meneer Evers,

U kunt zelf contact met ons opnemen en onze tarieven voor een bepaalde looptijd of een bepaald type contract opvragen. Deze tarieven kunt u dan vergelijke met die van Innova.
    Wanneer u een andere vraag hebt dan deze, geven we u graag een reactie.

Zakelijke relatie E.J.E. Formaat
Uiteindelijke oplossing niet acceptabel.ik heb 5x gevraagd om ons terug te bellen,dat willen ze gewoon niet doen.zeer klantonvriendelijk bedrijf!