Klacht NUON: Geen email-verkeer mogelijk

Gebruiker1529491074

Graag wil ik iets voorleggen aan Nuon. Kan ik alleen bellen, kom ik in zo'n call center terecht, of ik kan via Facebook of Twitter communiceren. Belachelijk. Ik ben zo'n oekel die dat heel lastig vind. Facebook gebruik ik nauwelijks en Twitter heb ik niet. Waarom kan ik geen email sturen? Ook al ben ik in de ogen van velen een ouwe kerel die het niet meer snapt, ik heb toch ook recht om een fatsoenlijke manier die mij uitkomt (wat ik snap en beheers) te kunnen communiceren?????

Dat ik Nuon een email kan sturen!

NUON
    Geachte heer Bruijn,

Ik zag uw klacht en neem deze in behandeling. Via de telefoon kunnen we u gelijk met uw vraag helpen. Dat is op dit moment de snelste manier om uw vragen te beantwoorden. Een bericht via Facebook sturen is eigenlijk bijna hetzelfde als een e-mail. Ook op die wijze kunnen we u snel en goed helpen.

Als u wilt, kan ik u ook hier helpen. Wat is uw vraag?

Eugene
    Nuon Webcare
    Gebruiker1529491074
    Dank voor uw bericht. Toch blijf ik het vreemd vinden dat ik geen email kan sturen, vroeger kon dat wel. Email is onafhankelijk, is van niemand. Nu wordt ik gedwongen via een specifiek kanaal te communiceren. Ik wordt verplicht een Facebook account aan te maken als ik dat niet zou hebben. Facebook staat nou niet bepaald positief in het nieuws de laatste jaren. Waarom wordt ik die kant op gedwongen.
    NUON
    Hallo meneer Bruijn,

Dat klopt, voorheen kon u wel mailen met ons. De tijden zijn veranderd en ook onze contactopties.
    U hebt nu contact via deze weg. Het lijkt mij een prima idee om dan hier verder te praten. U hebt dan geen Facebookaccount nodig.

Groet, Pauline

Gebruiker1529491074
Uiteindelijke oplossing E-mailen met Nuon is onmogelijk, men vind dat niet meer van deze tijd dus dat hebben ze afgeschaft. Wat een flauwekul en een arrogantie!!!!!