Klacht NUON: Geen gas, wel nota

Klachtnummer
# 46679
Gebruiker
f.heidsma@kpnplanet.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ingegaan op aanbieding van Nuon, om terug te keren als klant. Zeer duidelijk op het aanmeldformulier vermeld -i.v.m. vroegere ervaring- GEEN GAS. Toch een nota ontvangen voor netwerkkosten voor gas. Enkele keren telefonisch contact opgenomen (duur? 0900 nummer- 1uur telefoonkosten, waarvan 45 minuten in de wacht), betaaltermijn opgeschort naar 15 jan.. Nog steeds geen oplossing.
Meterstanden doorgegeven; Geen mogelijkheid om terug geleverde energie (zonnepanelen) op te geven. Hoe komt het met de afrekening van de vorige leverancier?

De oplossing

Annuleren nota gas.
Verrekening teruggeleverde energie.

1 reactie

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedemiddag meneer Heidsma,
    We hebben u zojuist gesproken naar aanleiding van uw bericht. U hebt duidelijk aangegeven waarover u vragen hebt. We bellen u volgende week terug met een inhoudelijke reactie, we willen heel graag het een en ander goed voor u uitzoeken.Met vriendelijke groeten,Pauline Jaspars
    Nuon Webcare