Klacht NUON: Geiser en contract

Klachtnummer
# 401086
Gebruiker
cihantje
Datum
4 reacties

Details

De klacht

DE KLACHTGoedendag 

Een kennis van me had een contract afgesloten met nuon. Meneer maakt al heel lang gebruik van warm water via de geiser van nuon. Meneer heeft 2 keer een brief ontvangen waarin eneco aangeeft dat de geiser van eneco is en dat als meneer er gebruik van wil maken dat hij contract moet tekenen. 
Nu weten wij niet of dit eerder via jullie ging. Ik he geprobeerd om jullie telefonisch t bereiken maar ik krijg telkens vatenfall aan de lijn en die geven aan dat meneer geen klant is bij hen.
Maar de geld wordt wel via hun geïncasseerd. 
We lopen vast en weten niet wat wij moeten doen. Ik wil hier over heel graag gebeld worden

De oplossing

Duidelijkheid over contract en vervolg

4 reacties

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Beste heer/mevrouw Cihan,

    Bedankt voor het delen van uw bericht. Recentelijk heeft Nuon de naam van haar moederbedrijf Vattenfall overgenomen, wij gaan dus nu verder onder deze naam. Naast stroom en gas zijn er gebieden in Nederland waar wij stadswarmte en warm tapwater leveren. Als uw kennis woonachtig is binnen deze gebieden dan leveren wij dit inderdaad wel. Gaat het om het adres wat u bij uw gegevens heeft vermeld?

    Met vriendelijke groet,

    Tyas
  2. Auteur
    cihantje
    Datum
    Indd het gaat om dat adres wat ik heb meegestuurd. Maar: vorige week toen uk eindelijk factuur gegevens via whatssapp liet zien aan vattenfall zeiden ze dat het voor gas en stroom is. Maar hoebhet verder zit met geiser wetrn we niet.

    Gr
  3. Auteur
    NUON
    Datum
    Als de klant gas en elektriciteit van ons heeft, dan is het goed mogelijk dat die geiser van Eneco is. Als de klant stadswarmte had, dan was er een mogelijkheid dat het van ons was. Zover ik het nu begrijp is dat niet het geval. U kunt dus de kwestie met Eneco oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Eugene
    Vattenfall
  4. Auteur
    NUON
    Datum
    Als de klant gas en elektriciteit van ons heeft, dan is het goed mogelijk dat die geiser van Eneco is. Als de klant stadswarmte had, dan was er een mogelijkheid dat het van ons was. Zover ik het nu begrijp is dat niet het geval. U kunt dus de kwestie met Eneco oplossen.

    Met vriendelijke groet,

    Eugene
    Vattenfall

Ook een klacht indienen over NUON?