Klacht NUON: Geiser en contract

Klachtnummer
# 401086
Gebruiker
cihantje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

DE KLACHTGoedendag 

Een kennis van me had een contract afgesloten met nuon. Meneer maakt al heel lang gebruik van warm water via de geiser van nuon. Meneer heeft 2 keer een brief ontvangen waarin eneco aangeeft dat de geiser van eneco is en dat als meneer er gebruik van wil maken dat hij contract moet tekenen. 
Nu weten wij niet of dit eerder via jullie ging. Ik he geprobeerd om jullie telefonisch t bereiken maar ik krijg telkens vatenfall aan de lijn en die geven aan dat meneer geen klant is bij hen.
Maar de geld wordt wel via hun geïncasseerd. 
We lopen vast en weten niet wat wij moeten doen. Ik wil hier over heel graag gebeld worden

De oplossing

Duidelijkheid over contract en vervolg

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NUON is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Reageer

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?