Klacht NUON: Gratis LED lamp is niet verkrijgbaar.

MarionStavinga

Ik zou een Gratis LED lamp ontvangen die ik bij de Blokker zou kunnen ophalen. Deze voucher is geldig tot en met 08/12/2019. Nu geeft Blokker aan dat ze niet meer komen, ik ben drie keer naar de winkel geweest en drie keer greep ik mis. Jullie geven iets gratis wat helemaal niet verkrijgbaar is. Ik, en anderen om mij heen, willen gewoon de lamp ontvangen waar wij recht op hebben. Nu maakt Nuon mij blij met een dode mus.

Ik wil mijn gratis lamp ontvangen.

NUON
    Hallo mevrouw, meneer Stavinga,

De LEDlamp is populair, meer mensen dan we dachten hebben de lamp intussen opgehaald. Deze worden niet toegestuurd en ook niet meer bijgevuld in en rondom Almere. Het gaat hier om een op=op-actie. Uw teleurstelling herkennen we wel. De Vijfdaagse van Vattenfall bestaat daarom uit meer acties dan deze. Hier vind u meer info; https://vijfdaagse.vattenfall.nl/

Groet, Pauline

MarionStavinga
    Dat snap ik op =op, maar de aanvulling in de winkels waren erg nihil. Ben 4 keer bij blokker geweest, en telkens waren ze op, of niet geleverd. Dus tja zo kan ik ook reclame maken en mensen blij maken met een dooie mus.
    Maar goed dan houdt het op.
    Vr gr M.E.Stavinga
    NUON
    Helaas hebben wij geen andere oplossing voor u. We sluiten hierbij de klacht.

MarionStavinga
Nee de klacht is niet opgelost, ik moest het er maar mee doen, omdat er op de folder ook stond in kleine lettertjes dat het op= op is. Dus heb je geen poot om op gestaan, gewoon mensen lekker maken met een dooie mus vond ik zelf. De leveringen in de blokker winkels waren minimaal. Was al 4 keer naar de winkel geweest, maar ze kregen geen aanvulling meer. Dus niets gratis afhalen.

Ook een klacht indienen over NUON?