Klacht NUON: jaar afrekening 01-01--2013/31-12-2013

Goeden Middag,
Vandaag heb ik de klanten service gebeld (0900-0808) en gehoord dat het tot begin Feb 2014 duurt voordat de jaarafrekening 2013 binnenkomt. Dit door administratieve redenen, volgens de klanten service.
Nu komt een maandrekening of herinnering nooit om die redenen te laat, waarom de jaarafrekening wel?
Kan het niet begrijpen. Wel weet ik dat ik fors terug krijg. Is dit wellicht de reden?
Hoe dan ook. Ik zou dat gene waar ik recht op heb graag ook op tijd willen hebben, net als NUON die de maandrekeningen graag op tijd wil hebben (anders herinnering met aanmaning tot kosten). Ook voor ons als klanten waren de afgelopen maanden duur en dus extra geld welkom. Moet NUON het wel uit betalen.
Deze klacht komt voort, daar Nuon niet te bereiken is, 0900-0808 kan je niet verder helpen, een normaal mail adres is er niet en op de klachten formulier staat, afhandeling/antwoord binnen 10 werk dagen.
Dit is absurd. Je word niet door NUON als klant gezien.

Zou graag een snellere oplossing voor dit probleem zien. Begin Feb 2014 is echt te laat om een jaarafrekening te presenteren. De jaarafrekening 2012 was wel op een redelijke termijn beschikbaar en zal het dus op prijs stellen indien NUON ook dit jaar de jaarafrekening 2013 rond die periode beschikbaar stelt en afhandelt. Niet alleen ik, maar vele mensen reken hier op als er sprake is van terug gave.

NUON is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

J.Kuipers
    Vandaag zijn we een week verder en nog geen reactie van Nuon. Ook nog geen rechtstreeks bericht op mijn mail gehad. Echter wel een verzoek om mee te werken aan een vragenlijst om klachten te verbeteren. Raar he, dat dan weer wel. Groet Jan Kuipers
    J.Kuipers
    Pas nadien, nadat de jaarafrekening volgens hun planning afgerond was, 1 week daarna, kreeg ik een mail en daarna een telefoon waaruit ik begreep dat zij mij verkeerd begrepen hadden. Ik echter begrijp het tot op heden nog niet. Komt hier op neer dat ze totaal niet gereageerd hebben via klachtenkompas en pas achter een zwak poging deden om de zaak nog recht te zetten. Vind dit zeer zwak van Nuon. Ben er ook zeer ontevreden over. Groet Jan Kuipers Hoogezand