Klacht NUON: klacht over contractduur

sad Niet opgelost
Zakelijke relatie J.L.A. Voets

Contractduur in opzeggingsbevestiging klopt niet, als je daar vragen over hebt kun je Nuon op geen enkele manier bereiken, zowel tel. of mail of chat niet

Zo snel mogelijk opheldering geven

NUON
    Geachte heer/mevrouw Voets,

Ik zag uw klacht en neem deze in behandeling. U geeft aan dat de contractduur in de opzeggingsbevestiging niet klopt. Kunt u daar meer over uitweiden?

Eugene
    Nuon Webcare
    Zakelijke relatie J.L.A. Voets
    In uw bevestiging van 27 oktober 2016 geeft u aan dat het contract eindigt op 31 oktober 2019. Nu hebben we opgezegd en in de bevestiging daarvan staat 6 oktober.
    Het betreft schrijven van 10 september j.l.
    Zakelijke relatie J.L.A. Voets
    Het betreft schrijven van 10 september j.l.
    NUON
    Hallo mevrouw, meneer,

Ik lees terug dat u vanmorgen met mijn collega hebt gesproken.
    De opzegdatum hebben we van uw nieuwe leverancier ontvangen.
    Deze kan dit ook weer aanpassen. Mijn tip is dan ook hetzelfde als die van mijn collega. U kunt het beste bellen met de nieuwe leverancier.

Groet,
    Pauline

Zakelijke relatie J.L.A. Voets
Uiteindelijke oplossing Die was er geen, alleen een mailtje en daarna heb ik zelf gebeld en wonder boven wonder iemand aan de lijn gehad, die me ook niet kon helpen. Dwz mijn vraag en probleem lag bij de andere partij en de wet. Klacht blijft dat NUON nauwelijks te bereiken is en dat er alleen maar wordt verwezen naar de website. Maar hier vertel ik niets nieuws vrees ik.