Opgelost door NUON: Meterstand doorgeven i.v.m. Verkoop woning

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46169
Gebruiker
Heijden
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ben al sinds vrijdag aan het bellen om de meterstand door te geven. Nuon is telefonisch onbereikbaar, mijn belkosten en tijd gaan echter wel door. Het betreft de meterstand ten behoeve van een eindafrekening omdat de betreffende woning is verkocht.

De oplossing

Meterstand aannemen en de eindafrekening opstellen.

2 reacties

  1. Auteur
    NUON
    Datum
    Goedenavond mevrouw Van der Heijden,
    Onze excuses voor de lange wachttijden aan de telefoon. Wij werken met man en macht om de wachttijden te beperken. Bedankt voor uw moeite om uw vraag op dit forum kenbaar aan ons te maken. Wij zorgen er voor dat u op 16 januari 2014 door een van onze medewerkers wordt gebeld. U kunt dan de meterstanden aan ons doorgeven. Fijn dat de woning verkocht is!
    Met vriendelijke groeten, Pauline, Nuon Webcare
  2. Auteur
    Heijden
    Datum
    Ik ben volgens afspraak gebeld op 16 januari. Mijn klacht is hiermee afgehandeld.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Heijden
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy