Klacht NUON: Niet reageren op opzegging

BESloten

Dit is een klacht namens m'n moeder (heeft geen computer).
Op 16 december 2013 is er een colporteur aan de deur geweest en heeft m'n moeder overgehaald een contract te tekenen bij nuon.
Zij is al wat ouder, geheugen is niet te best meer, en ze was vergeten dat ze onlangs een contract had afgesloten bij een andere leverancier.
Omdat het contract binnen 7 werkdagen opzegbaar was heb ik 19 december 2013 een opzeggingsbrief verzonden naar de nuon.
In het contract werd vermeld dat er een opzeggingsbrief was bijgesloten maar deze was in dit geval, of misschien in meerdere gevallen, niet te vinden dus zelf even een brief opgesteld.
Wat schetst mijn verbazing dat ze een, op 23 december 2013 gedateerde brief ontvangt met een goedgekeurde aanvraag. Op de opzeggingsbrief in het geheel geen reactie. Dit is echter niet acceptabel.

Uiteraard alsnog opzegging contract en terugdraaien van opzegging bij huidige leverancier.

NUON
    Goedemiddag meneer Ewoldt,
    Vandaag hebben we telefonisch contact opgenomen met uw moeder. De aanvraag is volgens onze procedure geannuleerd per 9 januari jl., naar aanleiding van uw brief. De door u ontvangen post is inherent geweest aan de initiele aanmelding, dat kunnen we helaas niet voorkomen. Wij begrijpen uw verwarring hierover. Onze excuses voor de ontstane verwarring. Namens Nuon Webcare wil ik u bedanken voor uw moeite om deze kwestie bij ons onder de aandacht te brengen. Met vriendelijke groeten, Pauline, Nuon Webcare