Klacht NUON: Onterecht afsluiten energie

Aalten

Onlangs heb ik een betalingsregeling getroffen met de nuon en die is elke keer op tijd betaald.
De 2 betalingen van 2 x 50,- euro zouden zijn afgeschreven als zijnde
de normale maandelijkse termijn bedrag en niet als zijnde de desbetreffende betaling
regeling die ik met de nuon afgesproken had. Dus er is gewoon maandelijks 219,- overgemaakt voor de energie kosten en er is 50,- betaald voor de betalingsregeling.
Nu word ik afgesloten omdat ik mij niet aan de maandelijkse verplichting heb voldaan. ik heb gesproken met de nuon en zij geven hun fout toe en dat zij het verkeerd ingeboekt hadden de 50,- maar kunnen het niet terug draaien zeggen ze.
Het ligt al bij de deurwaarder.DUS AFGESLOTEN HOGE DEURWAARDERS KOSTEN ZONDER SCHULD! Zwangere vrouw met een kind van 6. EN NU?? Ik heb meerdere malen gebeld maar ze kunnen mij niet helpen zeggen ze. Nu bureau van rechtshulp, geschillen commissie, advocaat, en de consumentenbond gesproken en er word een stappenplan besproken.

De reden volgens nuon dat ik afgesloten ben is dat de rekening niet betaald is, maar die is wel betaald alleen is deze rekening verkeerd verwerkt door een medewerker van de nuon, en die fout is toe gegeven.Heel graag wil ik er onderling met de nuon uit komen.Dat betekend dat de afsluiting alsnog word geannuleerd en dat de vordering van de deurwaarder ook word geannuleerd wat deze bedraagt ook 300,- meer dan het oorspronkelijke bedrag. Dat ik gewoon klant blijf bij nuon en zoals afgesproken netjes op tijd mijn maandelijkse betaling voltooien en tevens mijn 50,- betaling regeling netjes af te betalen. Ik wil graag voor beide partijen kosten nog moeite besparen indien mogelijk.
Ook wil ik mij liever niet genoodzaakt voelen om een ander leverancier te nemen al word dat wel geadviseerd door de nuon, Ik heb bij verschillende instanties consumenten hulp, bureau van rechtshulp advocaat de geschillen commissie aan geklopt om hulp. Nogmaals heel graag wil ik eruit komen zonder deze poespas

NUON
    Geachte mevrouw Ten Brinke, Bedankt voor het melden van uw bezwaar en excuses voor de gang van zaken. We nemen uiterlijk dinsdag 28 januari 2014 telefonisch contact met u op om de kwestie te bespreken. Dit doen we op het door u doorgegeven mobiele nummer. We hopen dat u voor telefonisch contact beschikbaar bent. Een prettig weekend gewenst. Met vriendelijke groet,Tyas
    Nuon Webcare
    NUON
    Geachte mevrouw Ten Brinke,
    Wij hebben u meerdere malen gebeld. Helaas kunnen wij u niet bereiken. Morgenmiddag gaan wij u nog een keer bellen om 12:00 uur op het door u doorgegeven mobiele nummer. Wij bellen met een geheim nummer en hopen dat wij u kunnen bereiken. Met vriendelijke groet,Tyas
    Nuon Webcare