Klacht NUON: Punten sparen brug te ver

W.J.C.A. van den Broek

Een gedeelte van mijn puntensaldo komt te vervallen doordat dit ouder dan 5 jaar is. Ik vind dit een beetje belachelijk omdat ik dus met mijn puntensaldo aan het sparen ben voor een kado van ruim 1200 punten, ik heb nu iets van 1120.
Nuon/vattenfall geeft mij steeds een aantal punten welke gebaseerd zijn op mijn staus maar nu blijkt het dus dat ik niet genoeg punten kan sparen voor kado's die ik wil, vind het erg misleidend en de klantenservice heeft geen begrip. Ondertussen is klantenservice niet bereikbaar via messenger en per email wordt dit probleemp niet beantwoord en naar mijn gevoel kortaf gedaan.

Meewerkend zijn, begrip. Ik heb dit systeem gekregen van Nuon in goed vertrouwen dat het ook bewerkbaar was, wat er 5 jaar terug in de kleine lettertjes stond weet ik niet meer.
Nuon zou in dit geval moeten inzien dat het systeem niet echt werkend is en dat een antwoord van dit is jouw probleem (ik ben al heel lang vaste klant) is onacceptabel. Ik wil kunnen sparen voor een jado die aangeboden wordt en dit moet ook mogelijk zijn. Kom maar met een klant vriendelijke oplossing, minder punten voor kado's of meer punten of langer houdbaar.

NUON
    Hallo meneer Van den Broek,

Het is drukker dan ooit op de telefoonlijn, dat klopt. Ook ontvang je later dan anders een reactie op je e-mail. Sorry voor dat ongemak.
    We realiseren ons dat met de aanpassing van de regels rond het sparen van punten, het kan voorkomen dat je nét niet aan het aantal punten toekomt. Af en toe geven we daarom extra punten weg. Dat moment vind je terug in Mijn Vattenfall. We kunnen het in die zin niet oplossen voor je omdat we de punten niet extra bijboeken.

Groet, Pauline
    W.J.C.A. van den Broek
    Totaal geen antwoord, welke telefoonlijn? Af en toe punten weggevenzeg je ik snap dit niet want ik zou dit kunnen zien op mijn vattenfall, maar waar? Ik kan het niet zien. Maar dan zeg je dat je geen extra punten weg kunt geven erg verwarrend, doe je het wel of niet? Ik wilde sparen voor de radiatorventilator maar dat kan ik wel vergeten. Ik blijf teleurgesteld was altijd wel tevreden over nuon maar dit begint toch wel steeds minder te worden.
    Ik voel me genegeerd.
    Ik zat net even te kijken op vattenfall exclusief om eventueel 100 punten in te wisselen, helaas helemaal niks, geen leuke kadoos, moet minimaal 300 punten inleveren mocht er iets zijn dat eventueel leuk zou kunnen zijn maar dat wil ik niet want ik wil sparen voir een radiator ventilator en dan heb ik een heleboel punten nodig. Conclusie punten sparen is een brug te ver. Misschien stoppen, niet echt het is onderdeel van me abonnement voir stroom en gas, waarom kan ik niet bijvoorbeeld punten omzetten naar korting op mijn rekening of iets kopen met korting?
    W.J.C.A. van den Broek
    Helaas komt er maar geen reactie vanuit vattenfall er teleurstellend. Ondermijnt het vertrouwen toch aardig.

W.J.C.A. van den Broek
Geen oplossing geboden, geen luusterend oor simpel pech gehad.

Ook een klacht indienen over NUON?