Klacht NUON: Te hoge jaarafrekening

Ikkeee

Ik krijg net mijn jaarafreking waar ik van ben GESCHROKKEN!
Een nota van 1773,13 euro dat ik bij moet betalen.
Mijn verbruik is niet anders dan de voorgaande jaren woon alleen met 2kinderen.
We hebben geen strenge winter gehad dus niet echt gestookt daarbij komt dat ik misschien 7mnd p.j thuis ben. Ik had eerder gedacht dat de stroom hoog zou zijn (vaatwasser,wasmachine) maar geen gas? Cv staat zelden aan en als ie een keer aan staat dan staat ie in de avond een paar uurtjes aan en de volgende dag of 2weer niet.
Ik ben ervan overtuigd dat er iets niet aan die meter klopt. Want ieder jaar verbruik ik ongeveer hetzelfde. En nu in ene is mijn voorschot van 90 euro naar 248,80p.m gegaan terwijl ik al 7jaar op hetzelfde adres woon en altijd onder de 100euro heb betaald. Als ik vooraf wist dat ik zo een rekening zou krijgen dat had ik het hele jaar de cv aangehouden.
Graag uw reactie

Herziening want het klopt niet. Ik vind 1773,13 gewoonweg teveel in verhouding met wat ik daadwerkelijk heb gebruikt.

NUON
    Beste Ikkeee,Op deze website lezen wij je klacht over je jaarafrekening. Wij kijken dit graag voor je na. Helass zijn de contactgegevens incompleet. Wil je deze toevoegen aan je gegevens? Je kunt ook een E-mail sturen naar webcare@nuon.com We ontvnagen dan graag je volledige adresgegevens met huisnummer.Met vrioendelijke groet,Joeri
    Nuon Webcare
    Ikkeee
    Ik heb een 1,5week geleden al een mail gestuurd via webcare@nuon.nl.
    Maar heb nog steeds geen terugkoppeling ontvangen.
    En mijn contactgegevens zijn compleet weet niet wat u nog meer wenst te hebben.Klantnummer0021100673 M.vr.gr
    NUON
    Goedenavond mevrouw, we hebben u naar aanleiding van uw reactie op 2 februari jl. een e-mail gestuurd. Hierin leggen we nogmaals kort uit wat u kunt doen om uw verbruik in kaart te brengen. Overigens hebt u op 7 februari jl. met een van onze medewerkers uw verbruik en onze meterstanden al besproken. U gaf aan dat u onze uitleg begreep. U overweegde een meterijking. We hopen dat u inmiddels voldoende inzicht hebt gekregen in een oorzaak.
    Met vriendelijke groeten, Pauline, Nuon Webcare