Opgelost door NUON: Ten onrechte contract ontvangen

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46486
Gebruiker
RBE
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Krijg opeens een bevestiging van een jaarcontract in de brievenbus van Nuon, terwijl ik dit helemaal niet heb aangevraagd. Ik heb zelfs nooit contact met Nuon gehad! Ze hebben het contract met mijn huidige energieaanbieder zomaar opgezegd!
Klantenservice is een drama. Al drie keer 5 minuten aan de lijn gehangen, waarna plotseling de verbinding wordt verbroken. Graag mij bellen en dit oplossen a.u.b.!

De oplossing

Terugdraaien van switch + financiële compensatie telefoonkosten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

NUON is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

1 reactie

  1. Auteur
    RBE
    Datum
    Webcare heeft snel gereageerd op de klacht en een oplossing gevonden. Complimenten voor de snelheid.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RBE
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy