Klacht NUON: voel mij bedrijg door steeds gebeld te worden heb er klachten door

kendoe2018

Heb zelf een geheimnummer en heb mij al paar keer aangemeld bi j belmijniet register ,nu wordt ik regelmatig opgebeld door ee n geheim nummer die mij een ander energie contract willen aansmeren dan een man dan een vrouw dan weer een man dan weer een vrouw iedere keer heb i kgesmeekt mij niet meer te bellen nu kwam volgens mij de zelfde organisatie aan mijn deur bellen ook nog ze doe nslimme praatjes en zeggen nooit wie ze zijn blijk dat ze voor Nuon werken ze zijn echt opdringerig en bellen soms 2 tot 3 keer per week omdat een man met marakaans uiterlijk echt een voet tussen mijn deur hield toe ni kde deur wilde slutien ben ik er zonder te weten overspannen van geworden en heb mij ziek moeten melden ik ben nl vroeger oo kal eens door criminele makelaar bedrijgt dit is onmenselijk ze zeggen gewoon ook al zeg je dat je geen interesse hebt we gaan je aan melden schijnbaar kan dit zonder toestemming je aan melden waar door i k contract breuk zou plegen en boetes krijgt ,mijn huidige energie leverancier ze ije kunt wel annuleren maar ben nu wel overspannen van die vele telefoontjes ook al zei ik dat ik neit gebeld wilde worden en geen interesse had be ner behoorlijk ziek van nu.

zo wie zo de agressieve methode van steeds mense nbellen en ook aan de deur laten komen en personeel wat vriendelijker trainen ze laten je niet aan woord je bent bang dat ze achter je rug ee ncontract afsluiten dit meot anders heb de klachten lijn gebeld kreeg geen gehoor oo kvan Nuon een medewerker had gezegd dat ze in opdracht van hu n werkte dus andere zeiden niks wie ze waren en waarvoor nee vies spelletje spelen ze maken mensen ziek met tientallen keren bellen .

NUON
    Geachte heer/mevrouw Korpershoek,

Ik zag uw bericht hier en nam deze in behandeling. Wat vervelend dat u dit is overkomen.

Met de gegevens die u heeft gegeven kom ik op een klantnummer met een andere naam. Ik weet dus niet of u eerder klant van ons bent geweest. Als dat het geval is, dan werkt het bel-me-niet-register niet. Dit werkt namelijk alleen bij bedrijven waar u niet eerder klant bent geweest. Dus als u wel klant bij ons bent geweest, vraag ik u om het gegeven adres te controleren. Dan kan ik uw gegevens zoeken en registreren dat wij geen contact met u opnemen.

U geeft aan dat u erachter bent gekomen dat de mensen aan de deur voor ons werken. Hoe bent u daar achter gekomen? Onze medewerkers kwamen in Nuonkleding aan de deur Dat is nu Vattenfallkleding. Daarnaast moeten ze zich identificeren wanneer daar naar wordt gevraagd.

Via de volgende weblink kunt u ook bezwaar maken tegen benaderingen van Vattenfall. Wellicht dat dit u ook helpt. https://www.vattenfall.nl/service/contact/privacy/recht-van-bezwaar/aanvraag/

Eugene
    Vattenfall

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over ?