Klacht Nuri Genco: Geen prijsvermelding

ミラン

Bij deze winkel staat bij veel producten geen prijs vermeld. Bij de groenteafdeling groot aantal producten zonder prijs. De koelvitrine waar olijven, feta, etc. worden verkocht is geen enkel product van een prijs per eenheid voorzien. Het is ondoenlijk en onwenselijk om voor elk produkt te gaan vragen: "wat kost dat?"
In centrum van Amsterdam gaan al verhalen in de rondte dat toeristen meer moeten betalen dan lokale bewoners voor koffie, broodje, etc.
Ik ben autistisch en heb moeite met dit soort situaties om zelf stappen te ondernemen.
Wel slim genoeg om het uit te zoeken hoe het zit. Hier is het wetsartikel waarin staat dat ondernemers hun producten van een prijs per eenheid horen te voorzien.

Duidelijke prijsaanduiding. Als de dagwaarde schommelt dan kan een ondernemer nog altijd een lei en griffel gebruiken. Werkte in mijn grootmoeders tijd ook uitstekend.

Wij vinden dat Nuri Genco hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nuri Genco?