Klacht Nusierbestrating.nl: B-keuze gekocht. 85% van tegels onbruikbaar beschadigd.

kvdboor

LET OP !!
B-keuze gekocht. 85% van tegels onbruikbaar beschadigd. Verkoper wil niet de wettelijke garantie bieden en producten niet omruilen. Kosten van retour sturen (14 dagen koop op afstand bescherming) zijn veel hoger dan de standaard verzendkosten. Ongeacht wat verkoper op zijn website vermeld over B-keuze (10% uitval enz.) is 85% niet bruikbare tegels geen normale manier van zakendoen want ze beroepen zich per definitie op de B-keuze kwaliteit. Ongeacht hun eigen spelregels moeten ze wel garantie en kwaliteit blijven leveren en dat doen ze niet op een normale manier. Alle klachten worden ook per definitie afgewimpeld / afgedaan op grond van B-keuze kwaliteit. Gelet op het bovenstaande ben ik van mening dat je geen zaken kan doen met deze verkoper.

Geld terug (inclusief verzendkosten) of tegels omruilen voor niet-kapotte tegels

Nusierbestrating.nl
    Geachte heer van den Boor,

Graag reageren wij op deze klacht. U heeft gekozen voor B-keus, waarbij onder andere schade aan de hoekjes en andere beschadigingen mogelijk zijn. B-keus ontstaat door een productiefout tijdens het maken van A-keus. Deze bestrating is daarom afgekeurd op kwaliteit en wordt verkocht als B-keus. De prijs van B-keus is daarom ook stukken lager dan de prijs van A-keus. Dit beschrijven wij ook bij het product op onze website, ook staat er een filmpje online met wat b-keus inhoudt.

Wij raden altijd aan om minimaal 10% meer te bestellen dan u nodig heeft, zodat u onverwerkbare tegels (zoals breuk) kunt opvangen. Bijvoorbeeld kleurverschil, maatverschil, structuurverschil, putjes in de tegel, missende hoekjes en andere schoonheidsfoutjes behoren niet tot onverwerkbare tegels, omdat dit behoort tot de voorwaarden van B-keus. Bij het door u bestelde product op onze website beschrijven wij deze voorwaarden.

U heeft het recht om uw bestelling retour te laten halen, hier zitten echter wel kosten aan verbonden. Wanneer u dit wilt, vernemen wij dit graag van u.

Team Nusierbestrating.nl

Ook een klacht indienen over Nusierbestrating.nl?