Klacht Nusierbestrating.nl: Geen manier van zaken doen

Hamza

Ik heb bij het bedrijf tuintegels besteld van 60 bij 60 bij 4cm. Nadat ze 10 pallets hadden afgeleverd begon de stratenmaker met leggen. Achteraf bleek 2 pallets helemaal gebroken te zijn meer dan de 10 procent dat zij erbij vertellen. Na een aantal keren gemaild te hebben en fotos gestuurd te hebben, word mij verteld dat ik pech heb. Niemand die contact opneemt of iemand die kunt bellen hier over.

Ik wil alsnog 1 pallets vergoed krijgen of 1 pallets van de zelfde tegels ontvangen.

Nusierbestrating.nl
    Geachte heer Ahnine,

Wij vinden het vervelend dat u niet volledig tevreden bent met uw aankoop. U geeft aan dat u twee pallets breuk heeft, maar wij kunnen dit uit de door u toegestuurde foto's niet opmaken. Wij geven aan dat u bij B-keus rekening moet houden met 10% verlies, in uw geval zou dit één pallet zijn. Uit uw foto's kunnen wij niet opmaken dat het meer dan deze één pallet is wat onverwerkbaar is. Wij ontvangen graag foto's van u waaruit wij kunnen opmaken dat het om twee pallets gaat. Wij kijken uiteraard graag met u mee.

Team NuSierbestrating.nl

Hamza
Nog geen aangeboden oplossing

Ook een klacht indienen over Nusierbestrating.nl?