Opgelost door Nusierbestrating.nl: Na goed geholpen te zijn, een andere tegel ontvangen

Marianne en Dennis v Geel

Recentelijk hebben wij bestrating gekocht bij nu sier bestrating. Wij zijn bij de showroom geweest, waar we zeer vriendelijk te woord zijn gestaan. We hebben dan ook gelijk een bestelling geplaatst, die de week erop geleverd zou worden.

Toen de bestelling geleverd was waren in het begin blij. De tegels zagen er goed uit ( we hadden voor b keus gekozen, dus de kwaliteit vondt ik erg spannend ) . Toen mijn man wat beter keek bleek dat de tegel helaas niet precies die we bestelt hadden was. Wij hebben gekozen voor een tegel met fazet, maar helaas waren deze tegels strak.

Ik vind het erg jammer dat er niet geleverd is wat we hebben uitgezocht. Wel moet ik zeggen dat de kwaliteit van de tegels erg goed is, helemaal voor B-keus.

Ik zou graag in contact komen met nu sier bestrating zodat we dit hopelijk kunnen oplossen.

Nusierbestrating.nl
    Geachte heer/mevrouw van Geel,

Wat vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met de bestelling. Dit is uiteraard niet de bedoeling en wij lossen dit graag met u op. Wij zullen u bellen.

Team NuSierbestrating.nl
    Marianne en Dennis v Geel
    Jullie hebben inderdaad meteen contact opgenomen. Fijn dat het gewoon omgeruild kan worden en voor jullie kundige advies wat betreft het werken met tegels zonder fazet. Complimenten voor de snelle reactie.

Marianne en Dennis v Geel
Zij willen de bestrating kosteloos omruilen, maar ze hebben ons ook goede informatie gegeven over de verwerking van strakke tegels. Erg fijn toch goed geholpen!

Ook een klacht indienen over Nusierbestrating.nl?