Klacht Nusierbestrating.nl: Veel meer breuk dan opgegeven en nusierbestrating.nl biedt geen oplossing.

CoertK

Voor een terras en bestrating heb ik stenen en banden besteld bij Nusierbestrating.nl.

Overal staat dat de bezorgkosten € 139,95 zijn, maar naderhand kreeg ik een mail dat ik twee keer die bezorgkosten moest betalen. Plots kreeg ik een mail dat men wilde leveren. Een enkeltje naar het huis is 135km. Er kwam niemand.

Daarna zijn op twee dagen de stenen geleverd en bij het uitpakken bleek er veel meer breuk dan de aangegeven 10%. Ruim 10% was gebroken en nog eens 10% werd afgekeurd. Na klachten kreeg ik het voorstel dat ik de gebroken banden kan komen omruilen bij de fabriek.

Na ingebrekestelling reageert men slechts, dat ze zeker niet het (extra) afval komt ophalen en dat ze geen stenen willen bijleveren. Ik zit nu dus met een klus die niet afgemaakt kan worden. Voor het afval moet ik een container bestellen om af te voeren (€ 255).

Als ik breuk en afkeur en de kosten van afvoer omsla op deze order dan is het gebruik van b-keus zonder het extra arbeidsloon 20% goedkoper. Reken ik de extra arbeidskosten van deze ellende mee, dan is het verschil ongeveer 10%.

Nusierbestrating wil de gebroken banden niet om komen ruilen en wil geen aanvullende tegels leveren. Ze zijn in gebreke gesteld en houden vol.

Wat ik wil is dat ze alsnog behoorlijk leveren en de schade vergoeden.

Nusierbestrating.nl
    Dhr Kelkes heeft bij ons een bestelling geplaatst van meerdere producten B-keus. Waaronder bestrating en opsluitbanden. Omdat Dhr Kelkes een grote bestelling heeft geplaatst paste dit niet op 1 vracht. Wij melden dit echter wel netjes op onze site, wanneer dit niet past op 1 vracht dat er een tweede vracht berekend wordt.

Verzending en Levering

Onze normale levertijd bedraagt 1 tot 7 werkdagen. Op dit moment is dat een verwachte levertijd. Natuurlijk doen wij ons uiterste best om binnen de 7 werkdagen te leveren, maar tijdens de seizoensdrukte kan er incidenteel van worden afgeweken.
    Vaste transportkosten €139,95 inclusief BTW.
    Wanneer er een extra vrachtwagen nodig is om uw bestelling te transporteren, worden er extra kosten in rekening gebracht.
    Bijbestellen of uw bestelling wijzigen is alleen mogelijk binnen 24 uur na het plaatsen van uw bestelling, gelieve hier rekening mee te houden.
    Leveren binnen heel Nederland. (Ook naar België en Duitsland!)

Wij hebben de foto's bekeken van deze klant, en hierin zien wij dan ook geen meer als 10% breuk, we hebben om meer foto's gevraagd. Bij B-keus zit er geen garantie op de tegels, wel bieden wij een oplossing dat hebben we dan ook aangegeven aan Dr Kelkes. Er is aangegeven dat hij mits dit aangetoond kan worden dat er meer als 10% breuk is de tegels die hij te kort komt hier kan komen afhalen bij ons in Appeltern deze uitzondering willen wij dan ook maken. Dus hierin hebben we een oplossing proberen te bieden.

Afval is er met B-keus hierin geven wij aan dat dit 10% is, dus afvalkosten voor een container is een klant kwijt en hier is de verkoopprijs dan ook naar.
    Met B-keus komen wij geen geleverde partijen kosteloos omruilen of retour halen. Wij willen u helpen door de tegels die u te kort zou komen ( mits natuurlijk met foto's aangeleverde breuk zichtbaar is) hier kunt komen afhalen.

Nusierbestrating

Ook een klacht indienen over Nusierbestrating.nl?