Klacht Nutrilon: Bestelling bij Nutriciavoorjou.nl niet verzonden na herhaaldelijk telefonisch contact

HJ

De eerste bestelling via de website Nutriciavoorjou.nl is niet geleverd (wat in principe de volgende werkdag geleverd wordt zoals ze adverteren....):
12 dec. Bestelling geplaatst
18 dec. 17:15 Gebeld waar de bestelling bleef, Logistiek was niet meer bereikbaar en ik werd maandag teruggebeld dat er iets fout is gegaan en dat de bestelling verstuurd zou worden.
22 dec een mailtje dat 2 van de 4 producten niet leverbaar is... (was dit op maandag niet bekend???)
Daarna nog gebeld (met ene Patricia) en ze hebben in het "systeem" gekeken. 2 zijn onderweg en de andere 2 zijn inderdaad niet leverbaar.
24 dec zag ik dat het hele bedrag was terug gestort en daarom wederom gebeld waar de overige 2 bleven... Nu blijkt dat de gehele order was geannuleerd

Telefonisch iedere keer excuses gehoord maar geen oplossing geboden. Bij een klacht wil je een oplossing ipv excuses (en dat je na de eerste klacht goed geholpen wordt). Er werd nog wel 5 euro korting aangeboden bij de volgende bestelling maar dat is geen oplossing. Daarnaast vind ik het aanspreken met je en jij niet passend bij een klachtafhandeling. Denk je rechtstreeks bij Nutricia te bestellen hebben ze nog geen voorraad...

Wij vinden dat Nutrilon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nutrilon?