Klacht Nutrilon: Dode vlieg gevonden in babyvoeding

Klachtnummer
# 399348
Gebruiker
Talitha Jong
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Ik heb bij het openen van een nieuwe bus babyvoeding een dode vlieg aangetroffen. Ik heb contact met Nutricia gehad hier over. Ik heb geen schadevergoeding aangeboden gekregen. Nutricia wil dat ik de bus naar hen terugstuur zodat zij onderzoek kunnen doen.

Na even googelen heb ik een heleboel klachten gevonden van andere moeders die ongedierte aan hebben getroffen in hun babyvoeding van Nutricia en ook stukjes karton. Aangezien hetzelfde blijft gebeuren, stellen die “onderzoeken” van Nutricia dus niet zoveel voor. Mochten er bepaalde bacteriën, ongedierte en eitjes bij pasgeboren baby’s binnenkomen, kan dit ernstige gevolgen hebben. Dit bedrijf moet aangepakt worden! Het gaat om het welzijn en de gezondheid van miljoenen baby’s!

Gewenste oplossing

Een fikse schadevergoeding waarmee het bedrijf laat zien wat he welzijn en de gezondheid van mijn en miljoenen andere baby’s hen waard is!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nutrilon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nutrilon?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen