Klacht Nutrilon: Dode vlieg gevonden in babyvoeding

Talitha Jong

Ik heb bij het openen van een nieuwe bus babyvoeding een dode vlieg aangetroffen. Ik heb contact met Nutricia gehad hier over. Ik heb geen schadevergoeding aangeboden gekregen. Nutricia wil dat ik de bus naar hen terugstuur zodat zij onderzoek kunnen doen.

Na even googelen heb ik een heleboel klachten gevonden van andere moeders die ongedierte aan hebben getroffen in hun babyvoeding van Nutricia en ook stukjes karton. Aangezien hetzelfde blijft gebeuren, stellen die “onderzoeken” van Nutricia dus niet zoveel voor. Mochten er bepaalde bacteriën, ongedierte en eitjes bij pasgeboren baby’s binnenkomen, kan dit ernstige gevolgen hebben. Dit bedrijf moet aangepakt worden! Het gaat om het welzijn en de gezondheid van miljoenen baby’s!

Een fikse schadevergoeding waarmee het bedrijf laat zien wat he welzijn en de gezondheid van mijn en miljoenen andere baby’s hen waard is!

Wij vinden dat Nutrilon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nutrilon?