Klacht Nutrilon: geen voorraad

shalena hutjens

Je mag maar twee potten voedingen kopen per keer en nu is het zo datvik sta te kijken en geen voeding heb voor mijn zoontje.
ik ben alles in omgeving en omstreken af gegaan voor depotten nutrilon standaard nummer 1 alles en overal uitverkocht .
en wat nu ?

Ik kan geen andere voedongen pakke omdat me zoontje niks anders mag als alleen nutrilon standaard .
ik werk veel en mijn familie ook niemand kan wa halen nu was ik een keer optijd klaar en kon ik voeding halen en dan is het nergens te verkrijgen !!.

Ik baal hier heel erg van want of mijn zoontje heeft nu geen eten meer of hij krijg andere voeding en zit hij nog erger met zijn buik .
belachelijk dit !!

Ben ook heel erg woedend en hoop dat jullie tot een oplossing kunnen komen en mij tegemoed kunnen komen !!

Met vriendelijke groet shalena hutjens

Ik laat de oplossing aan jullie over. Eigenlijk is er geen oplossing voor want ik zit hier met de ellende en jullie niet dus ik laat het over aan jullie en verras me .
en met een korting neem ik niet genoeg.

Wij vinden dat Nutrilon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nutrilon?