Klacht Nutrilon: Schappen leeg en opgelicht

sav

Beste Nutrilon,
Ook ik heb een klacht over de levering van Nutrilon standaard nr 1. De schappen zijn inderdaad altijd LEEG! Ik moet bijna altijd langs 5! winkels om te vragen of ze nog nutrilon 1 achter hebben liggen.Ik heb namelijk een tweeling van 4 maanden en met 1 pak kom je niet heel ver!Ik vind het behoorlijk irritant&echt niet goed dat er nooit iets in de supermarkten/drogisten ligt!Laatst was er een Dio drogist met nog 3 pakken en heb deze gelijk alle 3 gekocht alleen gaf de beste man aan dat ze 13,90per pak! kostte!!dat is ongveer 3 euro duurder!en aangezien ik meteen 3 pakken kocht omdat ik bang was dat het nergens anders meer te verkrijgen was ben ik gewoon bijna voor 10 euro opgelicht!!
Ook de regel 1 pak per klant zoals bij de Etos schiet voor mij ook niet op zoals ik al aangaf ik heb een tweeling hoe ver kom ik nou met 1 pak?! Ik begrijp dat er een maximum per klanten aangegeven moet worden maar 1 pak... is echt wel te weinig!
Met vriendelijke groet,Savannah

Gratis pak, schappen bijvullen?

Wij vinden dat Nutrilon hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nutrilon?