Klacht Nutsadviesgroep: misleid door agressieve marketing

Klachtnummer
# 457693
Gebruiker
dominique brozek
Datum
0 reacties

Details

De klacht

of is het vlbenergyportal.nl?

Afgelopen zaterdag 20-06-2020 benaderd en door agressieve marketing op een "goedkoper" energiecontract overgestapt. Bij nader inzien (dezelfde dag nog) al spijt en besloten bij mijn eigen energie leverancier te willen blijven. Gemaild naar het email adres om dit contract te annuleren en geprobeerd te bellen. Inmiddels al 5x gemaild en een aantal keer gebeld. Mail wordt niet beantwoord en de telefoon ook niet is steeds in gesprek en er staan 2 nummers waarvan 1 niet in gebruik is. Oftewel dit bedrijf is totaal onbereikbaar. Met budget energie gebeld (waar ik op ben overgestapt) die hebben ook niks binnen gekregen en dit bedrijf staat ook niet in hun lijst van tussenpersonen. Ook staat er geen klantnummer bij het contract en stammen de algemene voorwaarden nog uit 2017?
Oftewel ik heb het idee dat ik misleid ben en ik wil per direct dit contract annuleren!!!!!

Ook werd mij wijs gemaakt dat mijn huidige leverancier op een rode lijst staat en dreigt failliet te gaan dit is dus totale onjuiste informatie.

De oplossing

Ik wil per direct dit contract annuleren!!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Nutsadviesgroep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nutsadviesgroep?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen