Klacht Nutsadviesgroep: Wordt niet gereageerd op mail en bij telefonisch contact wordt er zoals beloofd niet teruggebeld .

W.P.G. Dolmans

Net zoals zovele nederlanders wordt ik benaderd door Nuts advies groep. Zij geven aan dat zij veel beter zijn dat andere energiebemiddelelaars
Ik had een bevestiging dat er contract bij Green.nl was afgesloten. Ik heb een vraag gesteld waarom ik nergens het teruglevertarief kan vinden, maar er wordt niet gereageerd.
Dan maar een bellen, hoe het ervoor staat.
Daar wordt je verwezen naar Green.nl want die moeten mij een bevestiging sturen dat het contract is bevestigd.
Dat heb ik nooit ontvangen.
Green.nl gebeld en zij zeggen nooit een aanmelding van Nuts advies groep te hebben ontvangen en dat ik Nuts advies groep maar weer moest bellen.
Nuts advies groep weer gebeld en daar wordt gezegd dat dit wordt teruggekoppeld en aan adviseur die me 10 minuten later zal bellen.
Zoals eigenlijk al verwacht belt er niemand.

Wel bij het eerste gesprek beloven dat Nuts advies groep niet te vergelijken is met alle andere aanbieders van energiebemiddeling, er certificaten en keurmerken van goed handelen naar de consument zijn etc., maar in de praktijk net zo waardeloos en frauduleus als anDit is de zoveelste mail en contactmoment, maar er wordt niet gereageerd.

Ik had via jullie een contract afgesloten en bevestigd door Nuts advies groep bij Green.nl en een vraag gesteld betreffende het teruglevertarief.
Daar heb ik geen antwoord op mogen ontvangen.
Dan maar een bellen, hoe het ervoor staat.

Dat heb ik nooit ontvangen.

Zoals eigenlijk al verwacht belt er niemand.

Wel bij het eerste gesprek beloven dat Nuts advies groep niet te vergelijken is met alle andere aanbieders van energiebemiddeling, er certificaten en keurmerken van goed handelen naar de consument zijn etc., maar in de praktijk net zo waardeloos en frauduleus als anderen.

Heb ik nu wel of geen contract, en ik zou graag willen dat dit contract wel wordt bevestigd aan de toen afgesproken tarieven of goedkoper, Dit geld ook voor het telefonische besproken en bevestigde gunstige teruglevertarief.

Nutsadviesgroep is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

W.P.G. Dolmans
    Dit is een herhaling van de klacht dat ik steeds maar niets hoor van nutsadviesgroep.
    Als je ze belt wordt na een tijdje in de wacht staan de verbinding verbroken.
    Als je aanhoud en ruim 40 minuten in de wacht staat en uiteindelijk iemand aan de lijn krijgt, komen ze met de smoes dat ze problemen hebben met de telefoonlijnen. ( en dat in Nederland met de beste netwerken ter wereld) Als je ze dan vraagt hoe het staat met de aanmelding bij de nieuwe energieleverancier waar nutsadviesgroep een bevestiging van gestuurd heeft, geven ze aan dat ze niet 2 keer in een jaar aan hetzelfde telefoonnummer ( Persoon) een aanbod mogen doen. Daar moet je dan zelf achter komen.
    Wel blijven ze je bellen om je een nieuw energiecontract aan te smeren maar hetgeen je in langdurig overleg hebt afgesloten, wordt niet gerealiseerd. Kortom, Waardeloze firma en deze komt ondanks hun certificaten en keurmerken op de lijst van frauduleuze bedrijven en oplichters.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren

Ook een klacht indienen over Nutsadviesgroep?