Opgelost door Nutselect: vals zakelijk energie contract

RHITNL

Heb zonder dat ik ook maar iemand heb gesproken een zakelijk energie contract bij Eneco terwijl ik privé (eenmanszaak aan huis) een energie contract heb met green choice.
Nu met Eneco aan het onderzoeken wat er precies is gebeurt maar dat het überhaupt gebeurd en met enige regelmaat is al absurd!

Dat alles wordt ontbonden en de inmiddels opgelopen rekening van ruim 2000 euro wordt kwijtgescholden

RHITNL
    Inmiddels al een week aan het wachten tot Eneco het contract heeft opgevraagd. Gek dat dit zolang moet duren. Een contract wat ik volgens Eneco met hen ben aangegaan en dus een eigen document wat tot 2 weken kan duren alvorens ze verder onderzoeken wat er gaande is.
    Ben benieuwd hoe dit verder gaat maar heb er een hard hoofd in inmiddels.
    RHITNL
    Bedankt voor de reactie echter is het volgens Eneco is het contract tot stand gekomen via Synnion en dus nutselect. Exacte details nog niet bekend want nog steeds niks gehoord van Eneco. Nog geen bewijs geleverd door hen op dit moment.
    RHITNL
    En nu lijkt de reactie van nutselect ineens niet zichtbaar?
    Hieronder de reactie zoals ik die per mail ontvangen heb.
    "Geacht heer, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft uw klacht gericht aan Nutselect, wij zijn enkel een platform in samenwerking met leveranciers en adviseurs. Eneco is in bezit van de overeenkomst en deze zouden zij ook met u kunnen delen. Ik adviseer u dan ook contact op te nemen met Eneco. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Nutselect."
    Nutselect
    Goedemiddag

We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en samen besproken hoe we dit gaan afhandelen met de leverancier.

Mocht je er niet uitkomen of hulp nodig hebben dan kan je ons contacteren via 085 – 888 34 82.

Met vriendelijke groeten,

Team Nutselect

RHITNL
Nadat ik netjes werd gebeld werd er aan de telefoon een onderzoek gedaan naar de mogelijke fout. Tevens werd er uitgelegd wie Nutselect is en wat zij hier mee te maken hebben. Uiteindelijk bleek het contract wat zij hebben niet geldig te zijn en leek het iets met fraude te maken te hebben. Dit is direct mede gedeeld aan Eneco zodat zijn alles kunnen en moeten gaan ontbinden. Zodra dit is gebeurt ben ik weer opgelucht. Perfecte service van Nutselect door snelle opvolging. van alles.

Ook een klacht indienen over Nutselect?