Opgelost door Nutselect: vals zakelijk energie contract

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 447973
Gebruiker
RHITNL
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Heb zonder dat ik ook maar iemand heb gesproken een zakelijk energie contract bij Eneco terwijl ik privé (eenmanszaak aan huis) een energie contract heb met green choice.
Nu met Eneco aan het onderzoeken wat er precies is gebeurt maar dat het überhaupt gebeurd en met enige regelmaat is al absurd!

De oplossing

Dat alles wordt ontbonden en de inmiddels opgelopen rekening van ruim 2000 euro wordt kwijtgescholden

4 reacties

  1. Auteur
    RHITNL
    Datum
    Inmiddels al een week aan het wachten tot Eneco het contract heeft opgevraagd. Gek dat dit zolang moet duren. Een contract wat ik volgens Eneco met hen ben aangegaan en dus een eigen document wat tot 2 weken kan duren alvorens ze verder onderzoeken wat er gaande is.
    Ben benieuwd hoe dit verder gaat maar heb er een hard hoofd in inmiddels.
  2. Auteur
    RHITNL
    Datum
    Bedankt voor de reactie echter is het volgens Eneco is het contract tot stand gekomen via Synnion en dus nutselect. Exacte details nog niet bekend want nog steeds niks gehoord van Eneco. Nog geen bewijs geleverd door hen op dit moment.
  3. Auteur
    RHITNL
    Datum
    En nu lijkt de reactie van nutselect ineens niet zichtbaar?
    Hieronder de reactie zoals ik die per mail ontvangen heb.
    "Geacht heer, Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft uw klacht gericht aan Nutselect, wij zijn enkel een platform in samenwerking met leveranciers en adviseurs. Eneco is in bezit van de overeenkomst en deze zouden zij ook met u kunnen delen. Ik adviseer u dan ook contact op te nemen met Eneco. Mocht u nog vragen of opmerkingen hebben, dan vernemen wij dit uiteraard graag. Met vriendelijke groet, Team Nutselect."
  4. Auteur
    Nutselect
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag

    We hebben inmiddels telefonisch contact gehad en samen besproken hoe we dit gaan afhandelen met de leverancier.

    Mocht je er niet uitkomen of hulp nodig hebben dan kan je ons contacteren via 085 – 888 34 82.

    Met vriendelijke groeten,

    Team Nutselect

Uiteindelijke oplossing

Auteur
RHITNL
Datum
Uiteindelijke oplossing
Nadat ik netjes werd gebeld werd er aan de telefoon een onderzoek gedaan naar de mogelijke fout. Tevens werd er uitgelegd wie Nutselect is en wat zij hier mee te maken hebben. Uiteindelijk bleek het contract wat zij hebben niet geldig te zijn en leek het iets met fraude te maken te hebben. Dit is direct mede gedeeld aan Eneco zodat zijn alles kunnen en moeten gaan ontbinden. Zodra dit is gebeurt ben ik weer opgelucht. Perfecte service van Nutselect door snelle opvolging. van alles.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Nutselect?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen