Klacht Nuva keukens: Diverse garantiepunten nog steeds na maanden niet opgelost van onze pas gekochte keuken.

Karin

Na diverse telefoontjes, mailtjes en bezoekjes fabrikanten is e.e.a nog niet opgelost.
Wasbak ondeugdelijk, niet te polijsten volgens fabrikant, eigen monteur. Na montage direct gemaild met foto dat de bak vol met krassen zat. Er zou een alternatief geplaatst worden. De plank onder oven zwelt op doordat condens vrijkomt uit oven en de oven geeft zoveel hitte af dat zelfs de bovenkant in koelkast warm wordt en de afwerkrand koelkast. Advies monteur , oven moet hoger, extra ruimte onder oven dmv rooster voor warmteafvoer en vocht van condens. De softclose van de draaikast werkt na bezoek monteur niet meer ( monteur was er om andere punten op te lossen) We zouden nog terug gebeld worden door Jos, John zou hem laten bellen. Op Facebook bericht gestuurd via site, geen reactie, wel gelezen..daarop bericht gezet op site , dit is direct verwijderd, en nu zelfs geblokkeerd ! We hebben vanaf mei nogal wat geduld gehad maar willen het nu opgelost hebben, niks onredelijks ons inziens.

Andere spoelbak, we willen de spoelbak van de RVS kwaliteit die ons beloofd is, geen dunne bak die we nu hebben en gigantisch krast. Meerprijs andere wel kwalitatieve bak zijn we bereid te betalen zoals aangegeven.
Of zoals we ook voorgesteld hebben anders het bedrag van de bak retour.
Een andere plank in de lange kast ivm uitzetten plank door vocht oven, en een extra rooster, de oven moet dan omhoog. We willen service zoals het hoort niets meer en niets minder. In de brief van enige tijd geleden stond dat wij niet willen dat het werkblad gedemonteerd zou worden ivm het stucwerk, dit is echt onwaarheid , wilt u mss komen kijken, alles is nog niet eens afgewerkt omdat we vanaf mei aan het lijntje worden gehouden.

Wij vinden dat Nuva keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Nuva keukens?