Klacht Nuva keukens: Niet nakomen van beloofde garantievoorwaarden.

Klachtnummer
# 460948
Gebruiker
D.
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wij hebben een klacht over een garantiebepaling en afwikkeling hieromtrent.

4 jaar geleden kochten wij bij Nuva keukens Heerlen een nieuwe keuken.
Alle apparatuur die in de keuken zit is van Bauknecht, een belangrijke
reden om alle apparatuur van 1 merk te nemen waren de 3 extra garantiejaren.
We kregen i.p.v. 2 jaar garantie, 5 jaar garantie, zo werd ons mede gedeeld in het verkoopgesprek.

Nu wij in het vierde jaar zitten en de vaatwasmachine een defecte deurveer heeft komen wij erachter
dat de 3 extra jaren garantie alleen maar geldt voor de onderdelen. Niet voor de voorrijkosten en de arbeidskosten.
Als we de voorwaarden erbij pakken dan staat dat daar ook in beschreven. Maar tijdens het verkoopgesprek zijn wij
daar niet op gewezen.

In de documentatie van Nuva Keuken staat dat omdat ze bij het CBW zijn aangesloten ze uitgebreide garantievoorwaarden hanteren.
Daar merk ik als klant op dit moment helemaal niets van. Sterker nog in onze mail reageren ze alleen maar over de voorwaarden
rondom de garantie, verwijzen ons naar Bauknecht en over onze kritiek richting Nuva en hoe ze met alles omgaan zeggen ze helemaal niets.

De oplossing

Toepassen van volledige garantie zoals is besproken tijdens het verkoopgesprek bij het uitzoeken van de keuken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nuva keukens hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nuva keukens?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen