Klacht Nuvoryn: Geen geld terug na terugsturen van volle potjes,ondanks herhaalde beloftes per e-mail vanaf 9 april 2012

Klachtnummer
# 6757
Gebruiker
Anoniem
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Heb 3 potjes tabletten gekocht onder voorwaarde:Niet goed, geld terug.2 volle ongeopende potjes terug gestuurd,Geen verzendbewijs meer van de post. Dit gemeld.met hoe het gekomen is dat ik geen verzendbewijs had. Geen bezwaar.Het geld zou evengoed teruggestort worden na bericht van ontvangst Zelf gemaild waar het geld bleef. Antw.:Excuses voor lange duur dat het geld gestort zou worden.. Weer belofte van terug storten. Tot nu toe niets ontvangen,ook geen antwoord meer op mijn mailtjes. Vemeld dat ik helaas Radar zou inlichten als ik in juni mijn geld niet zag. Geen antwoord. Mailadres: sales@nuvoryn.nl Ik heb enkele mailtjes bewaard. .

Gewenste oplossing

Ik wil mijn geld terug € 79,-- + zo mogelijk de verzendkosten à € 8,-- .

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nuvoryn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nuvoryn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen