Klacht Nuvoryn: Niet leveren van produkten en ongeoorloofde afschrijvingen

Klachtnummer
# 27263
Gebruiker
Overwijk
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 9 april heb ik een bestelling geplaatst van 1 potje Purecleanse en 1 potje Nuvoryn. Deze zou 10/4 jl verscheept zijn.
Tevens is er ten onrechte nog eens 3 maal 49.95 euro van mijn bankrekeningnummer afgeschreven, zie hieronder.
Tot op heden geen produkten ontvangen, terwijl de gebruikelijke 4-7 bankwerkdagen al lang versteken zijn. En in uitzonderlijke gevallen (het zijn jullie eigen woorden) tot 15 werkdagen zijn ook al gepasseerd.
Ik hoef ook geen gratis herzending van de producten, maar ik wil gewoon mijn geld terug.
Dus de volgende bedragen wil ik terug:
3 keer ten onrechte door jullie afgeschreven 49,95 euro maakt 149,85 euro en
1 keer 56,98 euro met betalingskenmerk 1313655181895337 Purecleanse en
1 keer 46,94 euro met betalingskenmerk 1313655178997518 Nuvoryn.

Dus in totaal 253,77 euro!

De oplossing

Ik hoef ook geen gratis herzending van de producten, maar ik wil gewoon mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nuvoryn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nuvoryn?