Klacht Nuvoryn: Wel betaald maar geen tabletten ontvangen

Klachtnummer
# 77098
Gebruiker
Mulder
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Op 15 september 2014 heb ik een order geplaatst bij NUVORYN-nl.com .
De aanbieding was 2+1 pot kado , ik heb €79.90 overgemaakt naar een rekening van de ABNAMROBANK IBAN nr. NL51 ABNA 065668625 .
dit is via Adyen ge-ind.

Gewenste oplossing

Graag zou ik zien dat dit bedrijf benaderd wordt en het geld weer terug boekt op mijn rekening NL53 RABO 0376722754 T.N.V. R.Mulder

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nuvoryn hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Nuvoryn?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen