Klacht Nvidia: Het stoppen van ondersteuning van een product dat correct hoort te functioneren.

Service is Needed!

Het terugtrekken van de 3d Vision ondersteuning voor nieuwe drivers voor oudere grafische kaarten. Sinds maart 2019 is deze niet meer beschikbaar voor de 1000 serie videokaarten, terwijl de 1000 serie eerder uitgebracht is en de nvidia 3d vision toen nog te koop was.
Het zou beter zijn als ze in elk geval ondersteuning bleven bieden voor alle producten eerder uitgebracht dan de dag waarop Nvidia 3d vision beëindigd werd.
De prijs is ook niet laag en dus mag je echt wel langere ondersteuning verwachten.
Ik heb mijn 3d bril vorig jaar gekocht.

Op Tweakers staat vermeld dat in april 2019 de laatste keer het product is verkocht.
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 200,40 op vrijdag 5 april 2019.

De driver weer beschikbaar maken voor alle oudere videokaarten die uitgebracht zijn van voordat ze aangaven dat 3d vision niet meer door zou gaan. Om U een voorbeeld te geven de de Nvidia GeForce RTX 2080 (de nieuwste videokaart) is uitgebracht in Nederland 24 september 2018. Toen was 3d vision nog gewoon mogelijk. Het artikel hieronder kan U meer informatie geven.
Het zoals vermeld blijven draaien op driver met versienummer 418 is gewoon niet logisch, want nieuwe spellen die uitkomen hebben nieuwe drivers nodig.

Wij vinden dat Nvidia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Service is Needed!
Geen oplossing, via direct contact puur aangegeven dat het callcenter Nvidia zal informeren, maar dat ze niets kunnen doen.

Ook een klacht indienen over Nvidia?