Klacht Nvidia: Het stoppen van ondersteuning van een product dat correct hoort te functioneren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 372132
Gebruiker
Service is Needed!
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Het terugtrekken van de 3d Vision ondersteuning voor nieuwe drivers voor oudere grafische kaarten. Sinds maart 2019 is deze niet meer beschikbaar voor de 1000 serie videokaarten, terwijl de 1000 serie eerder uitgebracht is en de nvidia 3d vision toen nog te koop was.
Het zou beter zijn als ze in elk geval ondersteuning bleven bieden voor alle producten eerder uitgebracht dan de dag waarop Nvidia 3d vision beëindigd werd.
De prijs is ook niet laag en dus mag je echt wel langere ondersteuning verwachten.
Ik heb mijn 3d bril vorig jaar gekocht.

Op Tweakers staat vermeld dat in april 2019 de laatste keer het product is verkocht.
Er zijn geen actuele prijzen bekend van dit product. De laatst bekende laagste prijs was € 200,40 op vrijdag 5 april 2019.

De oplossing

De driver weer beschikbaar maken voor alle oudere videokaarten die uitgebracht zijn van voordat ze aangaven dat 3d vision niet meer door zou gaan. Om U een voorbeeld te geven de de Nvidia GeForce RTX 2080 (de nieuwste videokaart) is uitgebracht in Nederland 24 september 2018. Toen was 3d vision nog gewoon mogelijk. Het artikel hieronder kan U meer informatie geven.
Het zoals vermeld blijven draaien op driver met versienummer 418 is gewoon niet logisch, want nieuwe spellen die uitkomen hebben nieuwe drivers nodig.

https://tweakers.net/nieuws/150102/nvidia-beeindigt-ondersteuning-3d-vision.html

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Nvidia hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Service is Needed!
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing, via direct contact puur aangegeven dat het callcenter Nvidia zal informeren, maar dat ze niets kunnen doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Nvidia?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen